معاون فرماندارخبرداد:

ممنوعیت تردد کامیون‌های حامل بار بدون بارنامه در جاده‌های خاش

معاون فرماندارخاش گفت: تردد کامیون‌های حامل بار بدون بارنامه در جاده‌های خاش ممنوع شد.

فرهاد کردی تمندانی  معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری خاش سیستان و بلوچستان گفت: تردد کامیون‌های حامل بار بدون بارنامه با هدف پیشگیری از خسارات وارده به مردم، بالابردن شاخص‌های رضایتمندی و نیز دریافت عوارض و حقوق دولت در مسیر‌های خروجی این شهر ممنوع بوده و پلیس راه، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای موظفند نسبت به این موضوع اعمال قانون کنند.

وی افزود: ساماندهی حمل مصالح معدنی و مطابق بند ت تبصره قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کشور مبنی بر تکلیف قانونی تمامی معادن نسبت به استقرار دفتر صدور بارنامه در خروجی تمامی واحد‌های تولیدی از اولویت‌های دولت بوده و تمامی واحد‌های تولیدی و بهره برداران معادن شن و ماسه، آجر و سیمان موظفند به منظور جبران بخشی از خسارات وارده به شبکه جاده‌ای و حمل و نقل با دولت همکاری کنند.

وی اظهارکرد: کنترل افرایش بار، صدور بارنامه، ایمنی رانندگان و کامیون‌های حامل بار، تسهیل در صدور بارنامه، کارت هوشمند رانندگان و کامیون داران و نصب باسکول از برنامه‌های دولت جهت ساماندهی و اجرای موفقیت‌آمیز این طرح به شمار می‌رود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری خاش ادامه داد: شنیدن دغدغه‌های تولیدکنندگان و مسوولان و عمل کردن به تعهدات طرفین در دستور کار دولت بوده و عمل کردن به قانون در اولویت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار