توزیع نان کامل در ۴۰ نانوایی شیراز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به برنامه‌ریزی و پیگیری برای تهیه نان کامل از سوی این دانشگاه، از گسترش این اقدام سلامت محور در ۴۰ نانوایی شهر شیراز خبر داد.

نشست هم‌اندیشی معاونان غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی کلان منطقه ۵ کشور، با حضور رؤسای دانشگاه‌های شیراز، یاسوج، بوشهر و هرمزگان در شیراز برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست با اشاره به برخی از دستاورد‌های دانشگاه در حوزه غذا و دارو، هماهنگی، برنامه‌ریزی و پیگیری برای تهیه نان کامل با حمایت ویژه استاندار فارس را از جمله این اقدامات برشمرد و از گسترش این اقدام سلامت محور در ۴۰ نانوایی شهر شیراز خبر داد.

سیدوحید حسینی همچنین از پیگیری برای راه‌اندازی نانوایی ویژه بیماران مبتلا به سلیاک خبر داد و سپس پایش مستمر و منظم وضعیت دارویی در راستای جلوگیری از کمبود‌های احتمالی دارو را امری ضروری عنوان کرد.

او با اشاره به برگزاری این نشست هم‌اندیشی گفت: این نشست هم‌اندیشی فرصتی مناسب برای آگاهی جامع نسبت به وضعیت دارویی کلان منطقه ۵، بهینه‌سازی و برنامه‌ریزی برای پیشبرد هر چه بهتر برنامه‌های آینده این حوزه است.

حسینی همچنین در این نشست به بررسی وضعیت کلان منطقه ۵ کشور در زمینه میزان دارو‌های موجود، کمبود‌های دارویی، میزان بدهی به شرکت‌های توزیع دارو، وضعیت دارو‌های خاص، شیمی درمانی و بیماران مبتلا به سلیاک پرداخت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه ضمن آگاهی از چالش‌های حوزه غذا و دارو در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کلان منطقه ۵ کشور، بر ارائه راهکارها، پیشنهادات و ایده‌های سازنده برای رفع چالش‌ها و مدیریت صحیح و منطقی هزینه‌ها در این حوزه تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ahmn
۰۷:۳۵ ۲۱ دی ۱۴۰۲
سلام برای شهرستانهای استان فارس هم این کار را انجام دهید ممنون