شکست گیتی پسند مقابل چادرملوی اردکان

تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان در دومین دیدار خود در نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال مردان مغلوب چادرملو اردکان شد.

 تیم گیتی‌پسند اصفهان  در چهارچوب هفته دوم دور برگشت رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال مردان، در سالن «شهدای مخابرات اصفهان» در یک بازی پایاپای و دیدنی که از ساعت ۱۶ آغاز شد و نزدیک ۲ ساعت و ۴۵ دقیقه به درازا کشید، نتیجه را به میزبان خود «چادرملو اردکان» واگذار کرد.

بلندقامتان گیتی پسند که در دیدار دور رفت سه بر صفر نتیجه به چادرملو اردکان واگذارکرده بودند، عصر امروز در خانه و با حضور هواداران پرشور گیتی‌پسند به دنبال انتقام شکست نیم فصل نخست لیگ برتر مقابل بودند و بازی را با جنگندگی آغاز کردند و موفق شدند در ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به رختکن بروند.

تیم گیتی پسند در سِت دوم نیز با روحیه بازی را آغاز کرد و تا اواسط بازی توانست اختلاف ۲ امتیاز را حفظ کند، ولی دفاع روی توپ خوب تیم چادرملو و ارسال‌های دقیق بازیکنان این تیم در نهایت باعث شد، میزبان این سِت را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ از آن خود کند.

شاگردان سعید عقیلی در تیم گیتی پسند اصفهان پس از شکست در سِت دوم نتواستند پیروزی ست اول خود را در ست‌های بعدی تکرار کنند و در دو سِت پایانی نیز تیم چادرملو اردکان با نتایج ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۹ پیروز میدان شود تا گیتی پسند نتواند انتقام شکست نیم فصل نخست لیگ برتر را از این تیم بگیرد.

 گیتی‌پسند اصفهان با ۲۵ امتیاز و با معدل پوئن یک در رده ششم چادرملو اردکان نیز در اولین تجربه حضور در لیگ‌برتر با ۲۴ امتیار و معدل پوئن ۱.۰۰۳ در رده هشتم جدول ۱۴ تیمه لیگ برتر والیبال کشور باقی ماندند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.