گرامیداشت یاد و خاطره شهیده فاطمه میرزایی در بافق

یاد و خاطره شهیده فاطمه میرزایی از شهدای حادثه تروریستی کرمان با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان در امام زاده عبدالله بافق برگزار شد.

حجت الاسلام باقرمیدانی از روحانیون شهرستان بافق در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیده فاطمه میرزایی گفت: راه حاج قاسم سلیمانی تمام شدنی نیست و این مکتب برگرفته از قیام عاشورا است. 

او افزود: هر روزه بر دوستداران و عاشقان سردار دل‌ها افزوده می‌شود و این موضوع در چهارمین سالگرد شهادتش به خوبی روشن و آشکار شد.

این روحانی بیان داشت: اینکه در چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی سیل جمعیت روانه مزارش می‌شوند و حتی بعد از حادثه تروریستی هم ازدحام جمعیت در مزار سردار دل‌ها بیشتر می‌شود، نشانه ارادت خاص مردم به مکتب و راه و اندیشه سردار سلیمانی است. 

باقرمیدانی گفت: شهیده فاطمه میرزایی از کارکنان جامعه معلولان هم یک بانوی زحمتکش، پرتلاش و دوستدار سردار دل‌ها بود که برای خدمت رسانی در موکب‌ها خود را به مزار حاج قاسم رساند.

او تصریح کرد: دشمنان بدانند با ریختن خون مردم بی‌گناه و عاشقان سردار سلمیانی هرگز نمی‌توانند خدشه‌ای در راه او ایجاد کنند و همواره مردم ملت ایران بصیرت دارند و راه خود را انتخاب کرده اند.

گفتنی است خانم فاطمه میرزایی از شهروندان بافقی و از کارکنان جامعه معلولان بافق است که در حادثه تروریستی کرمان در چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در گزار شهدای کرمان به شهادت رسید.

این بانو دارای ۲ فرزند پسر و دختر است و همسر او نیز از کارکنان شهرداری بافق است که این آئین از طرف شهرداری بافق برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار