یادواره کم سن ترین شهید کوهبنان

سی و هفتمین یادواره کم سن‌ترین شهید شهرستان کوهبنان برگزار شد.

گرامیداشت سی و هفتمین سالروز شهادت کم سن‌ترین شهید شهرستان کوهبنان و پاسداشت شهدای حادثه تروریستی گلزار کرمان باحضور خانواده شهید مدافع امنیت یاسر عبدلی در سالن اجتماعات شهید مطهری آموزش و پرورش کوهبنان برگزار شد.

در این مراسم فرماندار کوهبنان، امام جمعه شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده انتظامی، رئیس بنیاد شهید، علما و روحانیون، نیرو‌های نظامی و انتظامی، اعضای شورای اداری، جمعی از بسیجیان و خانواده‌های معزز شهیدان حضور داشتند .

حجت الاسلام حسن ایزدی گفت: الگو‌های فراوانی داریم و شهدایی مثل محمد رضا محمد حسنی به عنوان کم سن و سال‌ترین شهید شهر کوهبنان الگویی برای همگان هستند.

امام جمعه کوهبنان بیان کرد: در حادثه تروریستی اخیر هم شهدای نوجوانی داشتیم که همواره آرزوی شهادت داشتند و در نهایت هم به این مهم دست یافتند.

حجت الاسلام سعید شهابی با استناد به آیات و روایات گفت: هر فردی روزی از دنیا می‌رود، اما چگونه از دنیا رفتن مهم است با مرگ طبیعی هم می‌توان شهید شد.

وی اظهار کرد: کسانی که با شهادت از دنیا رفتند اثر گذار هستند ما باید تلاش کنیم با شهدا انس بگیربم و از آنان عاقبت بخیری را طلب کنیم.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: شهید محمد رضا محمد حسنی با دست بردن در شناسنامه خود به جبهه اعزام و در نهایت با شهادت جاودانه تاریخ شد لذا شهدا حاجت می‌دهند و گره‌های بزرگ را باز می‌کنند.

وی بیان داشت: شهید محمد حسین یوسف الهی نیز همواره مورد توجه سردار دل‌ها بود و خاطرات این شهید خواندنی است، همچنین کسانی که خالص باشند شهید می‌شوند که نمونه بارز آنان شهید حسین بادپا هست.

وی تاکید کرد: کسانی شهید و عاقبت بخیر می‌شوند که دل از دنیا بکنند و دنیا را محلی برای ماندن ندانند.

این یادواره امشب برگزار شد. 

برچسب ها: یادواره ، کوهبنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
روحش شاد
آخرین اخبار