امام حمعه یزد:

زمینه مشارکت آحاد مردم در انتخابات فراهم شود

آیت الله محمدرضا ناصری با اشاره به ایام باقی مانده تا انتخابات گفت: باید زمینه مشارکت آحاد مردم در انتخابات فراهم شود.

آیت الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام حمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: در ایام باقی مانده تا انتخابات باید همه خود را آماده کنیم تا این رویداد مهم در کشور ما با مشارکت آحاد مردم برگزار شود.

او از دست اندرکاران برگزاری انتخابات خواست تا زمینه مشارکت آحاد مردم در انتخابات را فراهم کنند.

امام جمعه یزد با اشاره به تهدید‌های دشمنان تصریح کرد: استکبار جهانی نمی‌خواهد ببیند که انسان‌ها با کمال و معنویت در حال پیشرفت هستند و اکنون که می‌بینند از هیمنه صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها نمی‌ترسیم و به سمت خدا بازگشتیم و خدا در زندگی ما جاری و ساری شده، هر کاری از تحریم و جنگ و تهدید از دستش برآمده، انجام داده است.

او  بیان کرد: باید بسیار بیدار و هوشیار باشیم و بدانیم که راه ثابت ماندن ما در مسیر الهی، توکل و اعتماد به خداست وگرنه دشمنان ما با این همه تبلیغاتی که انجام می‌دهند، هیچ چیز نیستند.

آیت الله ناصری با تأکید بر اینکه ملت ایران به خدا وصل است، اظهار داشت: مشکلات امروز زندگی نباید ما را از خدا، دین، انقلاب و نظاممان دور کند، زیرا ملت ایران عظمت و بزرگی دارد که در دنیا مثال زدنی است و نباید با سختی‌های گذرا از پا در بیاید و به ارزش‌های خود پشت کند.

نماینده ولی فقیه در استان خواستار افزایش برنامه‌های قرآنی شد و بیان داشت: ضمن تشکر از مجموعه آموزش و پرورش استان به واسطه تلاش‌هایی که در راستای خداشناسی و برنامه‌های مرتبط با قرآن و نماز انجام می‌دهند، اینگونه از فعالیت‌های باید در مدارس و بین دانش آموان گسترش پیدا کند.

او در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم نظارت بر بازار و نحوه قیمت گذاری گفت: تورم، مردم را دچار مشکل کرده و دولت بر سود‌های کلانی که در پی واردات و تولید روی اجناس کشیده می‌شود، نظارت کند.

امام جمعه یزد افزود: عده‌ای از ارز دولتی استفاده می‌کنند و کالا‌هایی را وارد می‌کنند و آن را با سود‌های نامتعارف به دست مصرف کننده می‌رسانند که لازم است بر این نرخ گذاری‌ها نظارت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار