ممنوعیت عرضه و فروش کالا‌های سلامت محور قاچاق در فضای مجازی

رئیس اداره پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا‌های سلامت محور دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: عرضه و فروش کالا‌های سلامت محور قاچاق در فضای مجازی ممنوع است.

عطیه اسماعیل رئیس اداره پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا‌های سلامت محور دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : عرضه و فروش داروها، مکمل ها، ملزومات و تجهیزات پزشکی و قطعات آنها، مواد و فرآورده‌های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی که بدون انجام تشریفات قانونی و به صورت قاچاق وارد کشور شده اند و ارائه اطلاعات نادرست و تبلیغ خلاف واقع که موجب گمراهی و فریب مخاطب درباره آثار مصرف کالا‌های سلامت محور قاچاق شود در فضای مجازی ممنوع است.
 به گفته دکتر عطیه اسماعیل مانند بسیاری از خدمات تبلیغ شده در فضای مجازی از سوی افراد غیر متخصص انجام می‌شود که میتواند اثرات مخربی بر سلامت جامعه داشته باشد.

وی افزود: توصیه و تاکید ما این است که مردم از افراد فاقد صلاحیت حرفه‌ای نه مشاوره بگیرند و نه پیشنهادات آن‌ها را بپذیرند.

اسماعیل مانند تاکید کرد: ما به عنوان متولیان سلامت جامعه از تمام ظرفیت‌های دانشگاه علوم پزشکی جهت حذف کالای سلامت محور قاچاق و تامین سلامت مردم استفاده می‌کنیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.