به زودی، بهره برداری از ۷۵۲ کیلومتر طرح راهسازی در هرمزگان

همزمان با سفر رئیس جمهور به هرمزگان ۷۵۲ کیلومتر طرح بهسازی و تعریض راه اصلی و فرعی و احداث راه روستایی به بهره برداری می‌رسد.

عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هرمزگان گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان، ۷۵۲ کیلومتر طرح بهسازی و تعریض راه اصلی و فرعی و احداث راه روستایی به ارزش ۲۵ هزار و ۳۵۸ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

او افزود: این راه‌ها شامل بهسازی و روکش آسفالت ۴۹۲ کیلومتر از محور‌های اصلی، فرعی و روستایی با هزینه ۱۲ هزار و ۳۱۸ میلیارد ریال و احداث ۲۶۰ کیلومتر راه روستایی با هزینه ۱۳ هزار و ۴۰ میلیارد ریال است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هرمزگان گفت: بهسازی محور تنگ بستک - چاه‌بنارد به‌طول ۱۴ کیلومتر، بهسازی محور جناح - فرامرزان به‌طول ۱۴ کیلومتر، بهسازی محور رویدر به‌طول پنج کیلومتر، احداث محور جغین به‌طول هفت کیلومتر، محور حکمی به سمت تیاب به‌طول ۶ کیلومتر، احداث محور پشت‌کوه به سمت سیستان وبلوچستان به‌طول ۲۰ کیلومتر و روکش آسفالت محور زیرکوه به بشاگرد به‌طول ۱۵ کیلومتر از مهم‌ترین این طرح‌ها است.

شرفی با اشاره به افتتاح پُل بزرگ چارک در سفر رئیس جمهور به استان که ۱۰۰ درصد عملیاتی شده است گفت: رئیس جمهور در سفر به استان پنج راهدارخانه شامل سه راهدارخانه در شهرستان بشاگرد و ۲ راهدارخانه در سندرک میناب و لیردف جاسک را افتتاح می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.