تصادف زنجیره‌ای در آزاد راه زنجان به قزوین ۱۵ مصدوم و یک کشته برجای گذاشت

رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی زنجان از تصادف زنجیره‌ای در آزاد راه زنجان به قزوین خبر داد.

دکتر داریوش تقی لو رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: تصادف زنجیره‌ای در آزاد راه زنجان به قزوین حوالی ضیاآباد به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: بلافاصله هشت کد آمبولانس از قروه، غزال، ریلی خرمدره، ابهر، بهارستان خرمدره، اتوبوس آمبولانس زنجان و ۲ کد از قزوین به محل اعزام شده است.

تقی لو زمان وقوع این حوادث را ساعت ۱۹:۲۸ عصر امروز اعلام کرد.

این مسئول با بیان اینکه استان زنجان با توجه به موقعیت جغرافیایی روزانه شاهد تصادفات جرحی و فوتی است، افزود: همین موضوع، ضرورت آمادگی نیرو‌ها و تجهیزات امدادی اورژانس استان را برای امدادرسانی به موقع به مصدومان و آسیب دیدگان حوادث دوچندان می‌کند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان خاطرنشان کرد: اورژانس استان هم اکنون ۱۰۷ دستگاه آمبولانس دارد که در ماموریت‌ها به کارگیری می‌شود.

۳۰ تا ۴۰ خودرو در آزاد راه زنجان به قزوین با یکدیگر تصادف کردند

 عباس بابایی مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: تصادف زنجیره‌ای ۳۰ تا ۴۰ خودرو در آزاد راه این استان به قزوین باعث مصدوم شدن ۱۵ نفر و فوت یک آقای ۳۰ ساله شد.

وی ادامه داد: این حادثه در کیلومتر ۱۰۰ بخش جنوبی آزاده راه زنجان به قزوین به وقوع پیوسته است.

این مسئول با بیان اینکه ۶ کد آمبولانس اورژانس و یک کد آمبولانس دیگر از هلال احمر به محل اعزام شد، ادامه داد: سه مصدوم این حادثه به بیمارستان تاکستان، ۹ مصدوم به بیمارستان الغدیر و سه مصدوم دیگر به بیمارستان بوعلی ابهر منتقل شدند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.