هفت کشته و مصدوم در تصادف زنجیره‌ای آزادراه قزوین - زنجان

رییس پلیس راه قزوین گفت: برخورد ۱۵ دستگاه خودرو در بخش جنوبی آزادراه قزوین - زنجان یک کشته و ۶ مصدوم بر جای گذاشت.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه قزوین گفت: دیشب به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین - زنجان در محدوده ضیاءآباد، بلافاصله عوامل پلیس راه و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه تریلی و ۱۴ خودرو سواری در این حادثه به علت لغزندگی جاده با یکدیگر برخورد کرده اند که حادثه دیدگان بلافاصله توسط نیرو‌های امدادی حاضر در محل به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ ذاکری منش بیان کرد: اینک مسیر سانحه رانندگی بازگشایی شده و تردد خودرو‌ها در آن جریان دارد.

رییس پلیس راه استان قزوین با اشاره به لغزندگی سطح جاده‌ها به علت بارش‌های ۲ روز اخیر در سطح منطقه، از رانندگان خواست تا ضمن رعایت فاصله طولی و توجه به جلو، از صحبت کردن با سرنشینان خودرو خودداری و با سرعت مطمئن حرکت کنند.

این مسئول انتظامی با اشاره به کولاک شدید در گردنه کوهین گفت: کاهش دید در این مسیر امکان تردد برای وسایل نقلیه را سخت کرده و به همین علت از رانندگان درخواست می‌شود تا اطلاع ثانوی به سمت این گردنه حرکت نکنند.

رییس پلیس راه استان قزوین افزود: نیرو‌های پلیس با کمک دستگاه‌های امدادی و راهداری در حال بازگشایی مسیر و کمک به رانندگان برای عبور خودرو‌ها هستند، اما به دلیل کولاک زیاد، تردد حتی با زنجیر چرخ نیز به سختی و کندی انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار