حضرت زینب (س) الگوی مردم فلسطین در مقاومت

امام جمعه کاشان گفت: تاثیرپذیری مردم فلسطین از حضرت زینب (س) مقاومت همراه با مبارزه است.

نماینده، ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان در خطبه‌های نماز جمعه در جمع معتکفان و نماز گزاران گفت: آنچه در غزه در حال وقوع است، همان تاثیرپذیری مردم فلسطین از حضرت زینب (س) است، آن‌ها در کنار مقاومت در برابر حملات وحشیانه صهیونیستها، تانک‌های مرکاوا (تانک اصلی) را هدف گرفته و مبارزه را ادامه می‌دهند.


حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به حماسه جوانان فلسطینی و تقابل رزمندگان یمنی با عاملان نسل‌کشی در غزه، افزود: هیجان اولیه جنگ غزه تمام شده، یمن معادلات استکبار را برهم زده و به برکت این حماسه‌ها، نفوذ رژیم صهیونیستی در منطقه کاهش پیدا کرده و امروز زمزمه افول آمریکا در رسانه‌های غربی هم پیچیده است.


او گفت: دشمن ناامیدانه تلاش دارد تا در جریان انتخابات پیش رو، مردم را از حمایت و پشتیبانی نظام کنار بکشد، اما آنان این توطئه را با اتکا به الگوی مقاومت و مبارزه خنثی خواهند کرد.


نماینده، ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان افزود: در ایران مردم زمینه‌ساز پیاده‌سازی اسلام در جامعه هستند و تا به امروز ملت همه فتنه‌های دشمن طی ۴۵ سال گذشته را شکست داده است.

 امام جمعه کاشان گفت: یکی از اعمال اثر گذار در این ایام، برگزاری مراسم اعتکاف است که جوانان و نوجوان استقبال خوبی داشته اند.

حجت السلام والمسلمین حسینی افزود: اعتکاف باران ملکوتی است که خدا این نعمت و فرصت را در اختیار بندگان قرار داده است.

او گفت: امروز غزه نیازمند دعای معتکفان است و رشد بالندگی انقلاب هم از همین جوانان است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.