ضرورت وجود خودرو برقی در کلانشهر کرمانشاه

استاندار کرمانشاه با بیان این‌که استفاده از خودرو برقی در کلانشهر کرمانشاه ضروری است، گفت : برنامه داریم که با استفاده از توان و ظرفیت‌های ایران خودرو شرایط برای استفاده از این خودرو‌ها در شهر کرمانشاه را فراهم کنیم.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در حاشیه بازدید از ایران خودرو پایتخت که با هدف جذب سرمایه گذاری، محصول و فناوری برای توسعه شرکت ایران خودرو کرمانشاه صورت گرفت، گفت : کرمانشاه مانند دیگر شهر‌های بزرگ برای کاهش آلودگی هوا، راهی جز استفاده از خودرو‌های برقی در ناوگان حمل و نقل عمومی ندارد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه سایت تولیدی ایران خودرو در کرمانشاه یکی از مراکز صنعتی بزرگ این استان است که از ظرفیت تولید خوبی برخوردار است، افزود: ایران خودرو نقش مهمی در توسعه استان ایفا می‌کند و به دنبال توسعه این سایت تولیدی با حمایت مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو هستیم.

صحرایی عنوان کرد: گروه صنعتی ایران خودرو از ظرفیت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف طراحی و تولید برخوردار است و این مجموعه در کنار دیگر صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان با اعتماد به متخصصان داخلی گام‌های مهمی برای شکوفایی صنعت خودرو برداشته است.

وی با بیان این‌که تولید محصولات باکیفیت در سایه تلاش و کوشش حاصل شده و جلوه‌ای از خودباوری صنعت‌گران ما است اظهار امیدواری کرد، این روند توسعه، خودکفایی و خوداتکایی ادامه دار باشد و مشتریان شکوفایی را در محصولات ایران خودرو ببیند و با اطمینان و با افتخار از محصولات داخلی استفاده کنند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اقدامات ایران‌خودرو در توسعه خودرو برقی اظهار کرد: در شرایط فعلی آلودگی هوا و مصرف سوخت فسیلی، طراحی و تولید خودرو برقی انتخاب خوب و به موقعی است و ایران خودرو با توجه به نیرو‌های متخصص، برنامه و زیرساخت‌های موجود، موفق به طراحی و تولید خودرو برقی شد و امیدوارم از چنین پروژه‌هایی که نقش مهمی در کاهش آلودگی هوا دارد، حمایت شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.