جاده بویین زهرا - دانسفهان ناایمن است

فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: جاده ارتباطی بویین زهرا - دانسفهان به دلیل عدم ایمنی مناسب و وقوع سوانح و تلفات جاده‌ای در آن، ناایمن بوده و بایستی هر چه سریع‌تر موارد ایمن سازی آن انجام شود.

محمد ادیب رامندی فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: مخاطرات جاده‌ای در راه ارتباطی بویین زهرا - دانسفهان طی سه ماه گذشته منجر به فوت ۹ تن از شهروندان شده و به همین منظور ایمن سازی مسیر از خواسته‌ها و مطالبات مهم مردمی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه تلفات جاده‌ای در این جاده آمار فوتی‌های شهرستان و حتی استان قزوین را نیز افزایش داده است، افزود: از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین می‌خواهیم که با تامین اعتبارات لازم به ایمن سازی این محور اقدام کند.

ادیب رامندی ادامه داد: تقاطع شهر صنعتی دانسفهان، قشلاق، نوده، زین آباد، قلعه گنجی و ابراهیم آباد نیز بسیار ناایمن بوده و حوادث و سوانح جاده‌ای متعددی را به دنبال دارد که در برخی نقاط نیازمند آرام سازی تردد و یا احداث دوربرگردان است.

این مسئول بیان کرد: چندی پیش در جاده زیرگذر آراسنج که شاهد حوادث ناگواری نیز در آن هستیم، خوشبختانه پیمانکار طرح انتخاب شده و کار‌های لازم را برای ایمن سازی آن آغاز کرده است که البته مسیر‌های قزوین به بویین زهرا و سپس به آراسنج نیز در برنامه‌های همین پیمانکار قرار دارد.

فرماندار شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: در حوزه بهسازی راه نیز از بویین زهرا به سمت اشتهارد عملیات روکش آسفالت را در برنامه کاری خود داریم که ۶ کیلومتر آن انجام شده و قطعه دوم آن نیز در دستور کار قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.