نماینده مجلس:

تولید قدرت برای کشور در گرو مشارکت بالاست

حدادی گفت: اگر مشارکت مردم کاهش پیدا کند و در قدرت حاکمیت، تزلزل ایجاد شود دشمن به طرق مختلف هم فشار اقتصادی و هم ناامنی ایجاد خواهد کرد.

علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: افزایش مشارکت تابع یک متغیر خاص نیست. چندین متغیر بر این موضوع تأثیرگذار هستند و مردم به همان میزانی که احساس کنند نظر آن‌ها در اداره کشور تأثیرگذار است انگیزه مشارکت پیدا می‌کنند.

وی افزود: این بدان معنا است که حاکمیت دغدغه‌های مردم چه در زمینه اقتصادی، چه اجتماعی و چه فرهنگی را پیگیری کند. البته این را باید به صورت یک معادله دو طرفه در نظر گرفت، یعنی مشارکت بالا باعث افزایش قدرت خواهد شد و طبیعتاً افزایش قدرت تأثیر مثبت خود را در اقتصاد، امنیت و دیگر مسائل خواهد گذاشت.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: از طرف دیگر اگر مشارکت کاهش پیدا کند و در قدرت حاکمیت، تزلزل ایجاد شود دشمن به طرق مختلف هم فشار اقتصادی و هم ناامنی ایجاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: بنابراین کسانی که به دنبال مأیوس کردن مردم از مشارکت در انتخابات هستند، قطعاً دلسوز مردم نیستند و به نظر بنده تأکیدی که رهبر انقلاب بر موضوع مشارکت مردم و نقش آن‌ها در حاکمیت دارند نیز ناظر به همین موضوع است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
ما برای آبادی و سربلندی ایران ڔأی می دهیم به کوری چشم دشمنان رأی می دهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
قدرت بالا اگر در جهت رفاه مردم بوده و باشد انتظار مشارکت بالا و اگر قدرت اون بالا قدرت دوباره
آخرین اخبار