استعفای ژاوی از هدایت بارسلونا: در پایان فصل می روم

ژاوی هرناندز در کنفرانس خبری پس از جدال بارسلونا و ویارئال اعلام کرد در پایان فصل جاری از هدایت آبی و اناری پوشان کناره‌گیری خواهد کرد.

پس از شکست سنگین پنج بر سه بارسلونا مقابل ویارئال، ژاوی با تاخیر یک ساعته به نشست خبری آمد. خبرنگاران گزارش دادند، او در حال صحبت با رئیس باشگاه درباره استعفاست و لاپورتا در حال راضی کردن او برای این کار است.

ژاوی که به نشست خبری آمد در همان ابتدای صحبت‌هایش اعلام کرد که در پایان فصل از بارسلونا خواهد رفت.

او گفت: در ۳۰ ژوئن باشگاه را ترک خواهم کرد. این تصمیمی است که ما با کادر فنی گرفته‌ایم. بارسا نیاز به تغییر مسیر دارد. به عنوان یک راه‌حل، بهترین کار این است که در ۳۰ ژوئن باشگاه را ترک کنم. فکر می‌کنم این به تغییر پویایی تیم کمک می‌کند. هنوز فکر می‌کنم که می‌توانیم فصل بسیار خوبی داشته باشیم، اما من باید قبل از خودم به فکر باشگاه باشم. بیشترین مسئولیت بر عهده من است. فکر می‌کنم این پروژه بسیار خوب عمل کرده، اما به‌نظرم این تصمیم به بازیکنان و باشگاه کمک می‌کند. حالم خوب است، اما چند روزی است که این تصمیم را گرفته‌ام. نمی‌خواهم مانعی برای بارسا باشم. من مشکل تیم نخواهم بود.

همین الان به لاپورتا گفتم. گفتگوی بسیار خوبی داشتیم. حتی او به من اعتماد به نفس داد، اما فکر می‌کنم وقتش رسیده است. من به مسائل مالی توجه نمی‌کنم. من با قلبم تصمیم می‌گیرم. حتی اگر چمپیونزلیگ را هم ببریم چیزی عوض نمی‌شود. البته هنوز به بازیکنان نگفته‌ام فردا با آن‌ها صحبت خواهم کرد. آن‌ها مستحق این وضعیت نیستند. امیدوارم شرایط باشگاه خیلی زود بهتر شود.

این سرمربی ۴۴ ساله در نوامبر ۲۰۲۱ جانشین رونالد کومان روی نیمکت بارسلونا شد و توانست در فصل گذشته این تیم را به دو قهرمانی (لالیگا و سوپرجام اسپانیا) برساند. قرارداد ژاوی با آبی و اناری پوشان تا سال ۲۰۲۵ (انت‌های فصل آینده) معتبر است.

برچسب ها: ژاوی ، بارسلونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار