آماده‌سازی ۶۳۵ شعبه اخذ رأی در کرمانشاه

فرماندار کرمانشاه با اشاره به آماده‌سازی ۶۳۵ شعبه اخذ رأی در این شهرستان، گفت: تمام تدابیر لازم برای برپایی انتخابات باشکوه در ۱۱ اسفند در کرمانشاه فراهم شده است.

محمدرضا آمویی، فرماندار کرمانشاه گفت : تمام تدابیر لازم برای برپایی انتخابات باشکوه در ۱۱ اسفند در کرمانشاه فراهم شده است.

وی تعداد داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه با دو مرحله اعلام اسامی از شورای نگهبان را ۱۲۲ نفر اعلام کرد و افزود: ۱۰۵ نفر از این تعداد مرد و ۱۷ نفر زن هستند.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به آماده‌سازی ۶۳۵ شعبه اخذ رأی در این شهرستان، گفت: برای برگزاری انتخابات تاکنون حدود یک‌هزار و ۲۷۰ صندوق رأی و تجهیزات و امکانات اولیه فراهم شده است.

وی مهلت تبلیغات برای داوطلبان مجلس شورای اسلامی را برابر قانون یک‌هفته قبل از زمان برپایی انتخابات اعلام کرد و افزود: تبلیغات زودهنگام جرم است و با آن‌ها برخورد می‌شود.

آمویی خاطرنشان کرد: کاندیدایی که از سمت شورای نگهبان تأیید به عنوان نامزد معرفی شده اگر تبلیغات زودهنگام داشته باشند به عنوان مجریان برگزاری انتخابات، تخلفات را به حوزه‌های دادستانی و شورای نظارت بر تبلیغات اعلام خواهیم کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار