مجموعه انتظامی به خدمتگزاری مردم افتخار می‌کند

فرمانده انتظامی استان خوزستان در اجلاسیه ۶۲۲ شهید انتظامی استان خوزستان گفت: افتخار پلیس این است که خادم بهترین مردم دنیاست و به خدمتگزاری خود افتخار می‌کند.

سردار سید محمود میرفیضی گفت: خوزستان مهد بزرگان و دلیران است و می‌توانیم ملاک عمل مان را بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری باشد که فرمودند: در تاریخ ۱۳۰ سال اخیر کشور، خوزستان یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مراکز مقاومت ایران بوده و مظهر مقاومت ملت ایران در طول این تاریخ مردم خوزستان بودند.


او می‌گوید: مقام معظم رهبری در فرمایشات دیگر فرمودند: مردم عرب ایرانی -خوزستانی اولین کسانی بودند که سینه سپر کردند و سردار علی هاشمی یک نمونه از آن است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه خوزستان یک استان ممتاز است، گفت: خون شهیدان همه کشور بر روی خاک خوزستان ریخته شده این یعنی خوزستان نماد همدلی و همبستگی همه ملت ایران است.

به گفته او برای کنگره شهدا سعی کردیم وظیفه خادمی خود و مجموعه انتظامی استان و کشور را در حد توان انجام دهیم چرا که همه ما مدیون شهدا هستیم و در این اجلاسیه در اصل شهدا میزبان و ما به نوعی مهمان آنان هستیم.

سردار میرفیضی ادامه داد: در ۶ ماهه گذشته ۲۳ یادواره شهدا در شهرستان‌های استان خوزستان برگزار و همچنین اقداماتی از قبیل نامگذاری اماکن، تکریم خانواده‌های شهدا، کاشت نهال به نام شهدا، تالیف کتاب، دلنوشته، تیزر و.. انجام شد.

او گفت: درب شهادت در مجموعه انتظامی باز است و در سال جدید ۶ شهید را تقدیم نظم امنیت استان خوزستان کردیم و افتخار پلیس این است که خادم بهترین مردم دنیا است و به خدمتگزاری خود افتخار می‌کند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان می‌گوید: سعی و تلاشمان این است که بتوانیم بیش از آنکه توان داریم در راه خدمتگزاری، ارائه خدمت، جانفشانی و آنچه که می‌توانیم در حوزه ارتقاء امنیت مردم ارائه دهیم.

سردار میرفیضی ادامه داد: انشالله خانواده معظم شهدا، جانبازان و پیشکسوتان ما را دعا کنند بتوانیم در ارتقا امنیت استان خوزستان که یکی از مهم‌ترین استان‌های کشور است قدم‌های بلند و موثری را برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.