۱۴ هزار زنجانی برای دریافت کارت هوشمند ملی مراجعه نکرده‌اند

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: هم اکنون ۱۴ هزار کارت هوشمند ملی معطل و آماده به تحویل در ایستگاه های کارت هوشمند ملی استان وجود دارد که هنوز صاحبان آنها برای دریافت کارت خود مراجعه نکرده اند.

مهدی ژاله چیان مدیرکل ثبت احوال استان زنجان با بیان اینکه ۱۴ هزار زنجانی برای دریافت کارت هوشمند ملی مراجعه نکرده‌اند گفت: تعداد ۸۸۸ هزار نفر از ابتدای طرح (سال ۹۲) تا پایان دی ماه سال جاری درخواست کارت هوشمند ملی داده اند.

وی اظهار داشت: از مجموع واجدین شرایط در استان ۹۹.۲ درصد نسبت به درخواست کارت هوشمند ملی اقدام کرده اند.

ژاله چیان خاطرنشان کرد: افرادی که هنور برای دریافت کارت خود مراجعه نکرده اند می توانند با شماره گیری کد دستوری (۴*۶۰۹۰#*) از طریق تلفن همراه از وضعیت کارت ملی خود مطلع شوند.

این مسوول یادآور شد: بر اساس آمارهای موجود جمعیت استان زنجان یک میلیون و ۱۱۴ هزار نفر است که از این تعداد، ۸۹۵ هزار و ۳۷۱ نفر واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آمارهای احصا شده بیش از ۹۷ درصد واجدین شرایط، کارت هوشمند ملی خود را دریافت کرده‌اند، اضافه کرد: به منظور ثبت اطلاعات ۳۳ ایستگاه، ۱۲ اداره و ۲ نمایندگی برای ثبت اطلاعات کارت هوشمند ملی در استان فعال است.

ژاله‌چیان تصریح کرد: همچنین در این حوزه ۱۷ دفتر پیشخوان دولتی و ۲ ایستگاه سیار در استان زنجان فعال است و ثبت اطلاعات مربوطه را انجام می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.