سردار رادان خبر داد

ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارکنان انتظامی

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: مقرر شده نهضت خانه سازمانی برای کارکنان انتظامی کشور به تعداد ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ظرف ۲ تا سه سال اجرایی گردد.

سردار احمدرضا رادان شامگاه دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار داشت: در دیداری با رهبرمعظم انقلاب، با ارائه برنامه تدوین شده، مقرر شد که نهضت خانه سازمانی برای کارکنان انتظامی کشور به تعداد ۱۰۰ هزار واحد مسکن ظرف ۲ تا ۳ سال اجرایی گردد که در این راستا استان کردستان نیز از جمله استان‌هایی می‌باشد که در این برنامه ویژه در نظر گرفته شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: ارزیابی که از عملکرد انتظامی و مرزبانی استان در حیطه‌های مختلف از جمله حوزه اجتماعی، پیشگیری و ماموریت‌های محوله صورت گرفته است، خوب و رضایت‌بخش است که نشان از مدیریت مطلوب فرمانده انتظامی و مرزبانی در این استان است.

وی بیان کرد: امروزه خوشبختانه دعای حضرت امام (ره) در حق دستگاه انتظامی مستجاب است و دفتر و کتاب شهادت برای مشتاقان در انتظامی کشور باز است؛ امروزه همکارانمان با جان و دل امنیت مردم را تامین می‌کنند.

سردار رادان یادآور شد: در حادثه تروریستی کرمان، یکی از افسرانمان بعد از زخمی شدن که وضعیت مناسبی نداشت با رضایت خانواده اعضای بدنش به بیماران اهدا شد، یعنی در واقع جانش را برای امنیت مردم داد و اعضای بدنش را برای ادامه حیات بیماران هدیه کرد.

انتظامی در راه امنیت با جان و دل در میدان است

 نماینده ولی فقیه در استان کردستان نیز در این دیدار با بیان اینکه از نزدیک شاهد مجاهدت حافظان امنیت در استان هستیم، بیان داشت: انتظامی با جان و دل در راه امنیت و آسایش مردم تلاش می‌کند و در این راه شهید تقدیم می‌کند.

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی افزود: شورای تامین در استان در سال گذشته و امسال خوب درخشید و پلیس نیز زحمات زیادی متحمل شد و با افتخار در میدان بود.

وی مدیریت انتظامی استان را خوب ارزیابی کرد و گفت: بحمدالله در سایه مجاهدت نیرو‌های انتظامی و امنیتی، امنیت کامل در استان حاکم است و این مهم مایه سربلندی است.

حجت الاسلام پورذهبی وجود پلیس را امنیت ساز دانست و افزود: شاهد ایثار کارکنان انتظامی در ماموریت‌های گوناگون در طول سال هستیم و در اربعین نیز همچون گذشته پلیس استان در راه آسایش و امنیت زائران شبانه روز پای کار بود که ما قدردان این زحمات هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.