روز چهارمحال و بختیاری فرصتی برای انسجام اقوام

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: هدف اصلی از نامگذاری ایام سال به اسم استان‌ها، ایجاد انسجام و وحدت بین اقوام و شهرستان‌ها و فرصتی برای بازخوانی هویتی و شناساندن استان‌هاست.

پیام احمدی گفت: ایجاد امید و نشاط اجتماعی هم از رهاورد‌های این اقدام است که در همین راستا تلاش شده برنامه‌های فرهنگی هنری شاخصی در این هفته اجرا شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته فرهنگ و هنر استان از ۱۵ تا ۲۱ بهمن برگزار می‌شود، اظهار داشت: از ۱۶ تا ۲۱ این ماه نمایشگاهی در فرهنگسرای شهرکرد برپا می‌شود که برای این نمایشگاه ۱۲ غرفه پیش‌بینی شده و در آن به معرفی استان، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های آن پرداخته می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: روز ۲۱ بهمن نیز همایشی درنظر گرفته شده است و در قالب آن علاوه‌بر سخنرانی با حضور مقامات ملی به اجرای برنامه‌های بانشاط و هنری از جمله برنامه‌های ادبی، نمایشی، موسیقی و بررسی نقش استان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پرداخته می‌شود.


بیشتر بخوانید


احمدی یادآور شد: امسال، چون نخستین سالی است که پس از ثبت روز استان در تقویم، این روز را گرامی می‌داریم از همین رو تلاش شده تا برنامه‌های دهه فجر و سالروز بیعت تاریخی مردم استان با امام راحل را ویژه‌تر از سال‌های گذشته و با کمترین عیب و نقص اجرا کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار