مرکز تولید و فنی سیما پای کار جشنواره بین‌المللی فیلم فجر

مرکز تولید و فنی سیما با تمهیدات ویژه، زیرساخت‌های مناسب را برای پوشش رویداد‌های مرتبط با چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر فراهم کرده است.

سیدباقر حاجی سیدرضی، رئیس مرکز تولید و فنی سیما و مجتبی امینی دبیر چهل ودومین جشنواره فیلم فجر، به منظور بررسی پوشش تصویری جشنواره برای پخش از رسانه ملی و رسانه‌های مجازی، دیدار کردند.

در این دیدار سیدرضی رئیس مرکز تولید و فنی سیما گفت: مرکز تولید و فنی سیما آمادگی دارد اخبار مربوط به بزرگ‌ترین جشنواره هنری کشور را برای مخاطبان ارائه دهد تا اخبار مربوط به جشنواره و حضور هنرمندان مردمی علاوه بر نمایش در کشور، به سمع و نظر جهانیان رسیده و پیشرفت‌های ایران در عرصه سینما را نظاره گر باشند.

رئیس مرکز تولید و فنی سیما افزود: پوشش تلویزیونی و رسانه‌های مجازی، اخبار مربوط به چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر اعم از افتتاحیه، اختتامیه، معرفی فیلم‌های شرکت کننده، گفتگو با هنرمندان از تاریخ ۱۱ تا ۲۲ بهمن ماه از محل برگزاری جشنواره (خانه جشنواره) بر عهده مرکز تولید و فنی سیمای رسانه ملی به عنوان بزرگ ترین، مجهزترین و تخصصی‌ترین مرکز خدمات رسانه‌ای کشور خواهد بود.

وی تاکید کرد: همچنین با توجه به ادغام جشنواره فجر در بخش داخلی و بین الملل و حضور هنرمندان سایر کشور‌ها در سطح روسای سازمان‌های سینمایی، تهیه کنندگان، کارگردانان در مدت زمان برگزاری جشنواره، مقرر شد با توجه به تمایل و درخواست این هنرمندان دیداری از مجموعه «شهرک سینمایی تلویزیونی ایران» صورت گیرد تا با توانمندی‌ها و پیشرفت‌های رسانه ملی در حوزه هنر آشنا شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار