ضرورت تبیین اهمیت انتخابات برای مردم

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: ملت بزرگ ایران برگ زرین دیگری بر افتخارات خودش می افزاید که آن مسئله انتخابات و حماسه ی یازده اسفند ماه است.

 حجت الاسلام و المسلمین  سید علیرضا ادیانی  ضمن تبریک ماه رجب و نزدیک شدن به بزرگترین رخداد بشری عید مبعث پیامبر اکرم (ص)، بیان داشت: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مانند سایر دستگاه های کشور مجموعه همکاران را با آگاهی و با بصیرت برای یک انتخاب آگاهانه سر صندوق رای حاضر می کند. 

  وی با اشاره به ضرورت تبیین اهمیت انتخابات برای مردم، افزود: ملت بزرگ ایران برگ زرین دیگری بر افتخارات خودش می افزاید که آن مسئله انتخابات و حماسه یازده اسفند ماه است. 

  رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور افزود: یقینا انتظامی کشور با برنامه ریزی و تلاش توانسته کمک بزرگی به تحقق چهار راهبرد اعلامی و بیان شده از سوی فرمانده معظم کل قوا و مقام معظم رهبری (مدظلله العالی) که یکی مشارکت است را جامعه عمل بپوشاند که در این رهگذر بدون شک فراجا از یک محبوبیت و یک حقوق معنوی بالایی برخوردار است.

    

 

برچسب ها: فراجا ، عقیدتی سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
مجلسهای اخیر که بر ضد منافع ملی و در خدمت تندروهای ظالم و غارتگر عمل کرده اند، از هر دشمنی بدتر و خطرناکترند. شرکت در انتخابات بمعنی حمایت از غارتگران کشور است. بفرض محال که نمایندگان لایق باشند و مدارک انها صوری، و پیش انتخاب صورت نگرفته باشد، هیچ نماینده ای استقلال و امنیت ندارد و ملزم به اطاعت از تندروهاست. حکومتی که خود را قانون باختیار با قدرت و اختیارات نامحدود میداند، انتخابات و تاثیر اراده مردم در سرنوشت کشور مضحک و نمایش دموکراسی و ترسیم چهره روزپسند از اسلام بی صاحب است که هرخودباوری کشتی سرگردان انرا بسویی میراند و مردم را شکنجه میدهد.
آخرین اخبار