اتحادیه اروپا اعمال تحریم علیه شهرک‌نشینان را بررسی می‌کند

صهیونیست‌ها فاش کردند اتحادیه اروپا درحال بررسی اعمال تحریم علیه شهرک‌نشینانی است که فلسطینیان در کرانه باختری را مورد خشونت قرار می‌دهند.

 پس از تحریم‌های اعمال شده توسط آمریکا علیه چهار شهرک نشین صهیونیست در پنجشنبه گذشته، اتحادیه اروپا در حال بررسی اعمال تحریم‌ها علیه شهرک نشینان افراطی است که مرتکب حملات مداوم علیه شهروندان فلسطینی در کرانه باختری می‌شوند.

روزنامه هاآرتص، به نقل از یک دیپلمات خارجی در رژیم صهیونیستی نوشت که اتحادیه اروپا در حال بحث در مورد مجموعه اقداماتی علیه شهرک نشینان افراطی است که به فلسطینی‌ها حمله کرده اند، اما تصمیم اولیه باید در نهاد‌های اتحادیه اروپا گرفته شود نه در هر کشور به صورت جداگانه.

این دیپلمات اعلام کرد که تصمیم دولت بایدن برای اعمال تحریم‌ها علیه چهار شهرک نشین، تصمیم گیری در اتحادیه اروپا را سرعت می‌بخشد و تحریم‌های اروپا ممکن است شامل جلوگیری از ورود به کشور‌های اتحادیه اروپا و مسدود کردن منابع برای کسانی باشد که در تروریسم شهرک نشینان دخیل هستند.

کشور‌های اروپایی از جمله فرانسه، آلمان، ایرلند، بلژیک، مالت و اسپانیا حمایت خود را از اعمال تحریم‌ها علیه شهرک نشینان اعلام کردند، اما هاآرتص مدعی شد که موضع کشور‌هایی مانند اتریش، جمهوری چک و مجارستان که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند،  در مورد چنین تحریم‌هایی معلوم نیست. در همین راستا قانون اساسی اتحادیه اروپا تصریح می‌کند که چنین تصمیمی مشروط به موافقت وزرای خارجه کشور‌های اتحادیه اروپا به اتفاق آرا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار