مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام:

مراکز کانون پرورش فکری با ۱۸۵ برنامه میزبان کودکان ایلامی است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: ۱۸۵ برنامه شاخص به همت مراکز استانی، ثابت، سیار و پستی روستایی و عشایری این کانون در ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

فاطمه رستگار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام اظهار کرد: در دهه فجر امسال ۲۲ برنامه شاخص استانی، ۱۶۳ برنامه نیز در ۲۱ مرکز ثابت و سیار روستایی و پستی در قالب جشن، ویژه برنامه و کارگاه‌های تخصصی و عمومی ایستگاه‌های فرهنگی، ادبی و هنری برپایی نمایشگاه‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی افزود: در راستای اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر با مشارکت دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط با کودک و نوجوان، اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی همسو با اهداف و با موضوعات مربوط به دهه فجر، انتخابات و کودکان غزه در دستور کار کانون قرار گرفت.

رستگار ادامه داد: هدف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان متولی بخش کودک و نوجوان در حوزه فرهنگ و هنر، بهره گیری از ظرفیت‌های موجود همراه با برنامه‏ ریزی خوب و مناسب در راستای تحقق آرمان‏‌های انقلاب اسلامی است.

وی یادآور شد: برنامه‌های کانون در بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با هدف معرفی وقایع، رویداد‌ها و دستاورد‌ها (روایت پیشرفت، اراده و قصه‌های انقلاب)، ارتقاء شناخت مخاطبان کودک و نوجوان از اهداف، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و تبیین ضرورت حفظ اتحاد و وفاق ملی و مشارکت پرشور در مناسبت‌های ملی و انقلابی است.

رستگار گفت: پویش خوانش کتاب با موضوع کتاب‌های مرتبط با انقلاب اسلامی در چهار بخش (۱۰۰ثانیه با کتاب، روی خط کتاب، برایم بخوان و مسابقه عکاسی) پیگیری و اجرا می‌شود و اعضا آثار خود را به شکل ویژه در صفحه‌های مجازی استان در نرم افزار شاد انتشار خواهند داد.

وی افزود:برپایی نمایشگاه آثار اعضا و مربیان در حوزه‌های مختلف، مراسم صبح خاطره حدیث ماندگار، نشست اعضاء انجمن‌های ادبی ایلام، مهران، آبدانان و دهلران با حضور چهره‌های مطرح استان در حوزه ادبیات انقلاب و خاطره سازان انقلاب اسلامی، مسابقه مقاله نویسی با عنوان (انقلاب یعنی گل)، نمایشگاه کتاب سطر‌های آفتاب، ایستگاه هنری – ادبی در مسیر راهپیمایی با حضور عروسک‌های غول پیکر، ایستگاه هنری- تلفیقی اوریگامی و نقاشی و عروسک‌های غول پیکر و برپایی جشن انقلاب در قالب برنامه‌های پیک امید از طریق جشن پیک امید و شادی در روستا از جمله برنامه‌های این اداره کل در ایام الله دهه فجر است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.