ایجاد ۱۳ خانه ورزش روستایی در استان همدان

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: با کمک مجموعه استان ۱۳ روستا همزمان با دهه مبارک فجر صاحب خانه ورزش شدند.

علی حقیقی با بیان اینکه افزایش سرانه ورزش در روستا‌ها حائز اهمیت است، گفت: مسئولان استان به ویژه استاندار همدان به توسعه ورزش همگانی توجه ویژه دارند و در این میان نیز روستا‌ها به هیچ عنوان فراموش نشده‌اند.

او گفت: در دهه فجر امسال ۱۳ روستا صاحب خانه ورزش شدند و تجهیزات ورزشی با کیفیت و متنوع در مراسمی برای آن‌ها ارسال می‌شود برای تجهیز این خانه‌ها در مجموع ۳۴۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: همچنین همزمان با ایجاد این خانه‌های ورزش، هفت بسته تجهیزات ورزشی از سوی بسیج ورزشکاران به روستا‌های کم برخوردار ارسال خواهد شد.

حقیقی گفت: برای افزایش این مقدار سرانه ورزشی نیازی به عملیات عمرانی و ساخت و ساز نبود و از حمام‌های قدیمی، ساختمان‌های بدون استفاده، سوله و انبار‌های اهدایی روستاییان برای ایجاد این خانه‌های روستایی استفاده شد.

اوایجاد خانه‌های روستایی را فرصت طلایی برای توسعه ورزش در عرصه همگانی برشمرد و گفت: تمامی تجهیزات و وسایل این خانه‌ها از تولید داخلی و شامل میز تنیس روی میز، دارت، کیسه بوکس، انواع توپ، فوتبال دستی، تاتامی و سایر وسایل ورزشی است.

این مسئول گفت: سعی داریم با کمک مجموعه استان، دهیاران و خیران نسبت به ایجاد خانه‌های روستایی جدید نیز اقدام کنیم که دستاورد مهمی برای توسعه ورزش روستایی به شمار می‌رود.

او گفت: با ایجاد این ۱۳ خانه ورزش روستایی، شمار خانه‌های ورزش روستایی به ۱۸۲ باب رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.