مدارس کدام استان ها امروز ۱۷ بهمن غیر حضوری است؟

در پی بارش برف و برودت هوا مدارس برخی از استان ها امروز غیر حضوری شد.

در پی بارش برف و برودت هوا مدارس برخی از استان ها امروز غیر حضوری شد.

برف و کولاک مدارس ورزقان را غیر حضوری کرد

آموزش و پرورش منطقه ورزقان در آذربایجان شرقی اعلام کرد: به علت بارش سنگین برف و کولاک مدارس روستایی این منطقه روز سه شنبه ۱۷ بهمن غیرحضوری است.

بارش برف و سرما مدارس شهرستان خدابنده را غیرحضوری کرد

 مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان اعلام کرد: با توجه به ادامه بارش برف و برودت هوا، آموزش نوبت صبح روز سه شنبه کلیه مدارس این شهرستان در هر سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم به صورت غیر حضوری و در بستر شاد انجام خواهد شد.

غیرحضوری شدن مدارس استان همدان به دلیل برودت هوا

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: باتوجه به برف و بوران، برودت هوا، یخبندان و سرمای شدید، تمام مقاطع تحصیلی در سراسر استان، امروز سه شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ در نوبت صبح تعطیل و آموزش‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد.

مدارس مقطع ابتدایی در طالقان غیر حضوری شد

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان طالقان در پی بارش برف و کاهش دما در شهرستان از غیر حضوری شدن مدارس در مقطع ابتدایی خبر داد.

جزئیات فعالیت مدارس کردستان در روز سه شنبه در پی بارش برف

بر اساس اعلام  روابط عمومی فرمانداری سنندج، باتوجه به بارش سنگین برف و کولاک شدید و با پیشنهاد بخشدار کلاترزان و موافقت فرماندار شهرستان سنندج، تمامی مقاطع تحصیلی دهستان ژاورودغربی برای فردا سه‌شنبه ۱۷ بهمن ماه تعطیل و فعالیت آموزشی بصورت غیرحضوری و در بستر شاد انجام می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.