انجام ۷ هزار و ۲۵۰ پایش مصرف گاز اماکن دولتی و عمومی

۷ هزار و ۲۵۰ پایش مصرف گاز دستگاه‌های اجرایی و اماکن دولتی و عمومی چهارمحال و بختیاری انجام شده است.

جهانبخش سلیمیان مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری از انجام ۷ هزار و ۲۵۰ پایش مصرف گاز دستگاه‌های اجرایی و اماکن دولتی و عمومی تا کنون در استان خبر داد.

وی افزود: همزمان با روز‌های سرد سال و لزوم صرفه جویی مشترکین در مصرف گاز طبیعی، این شرکت از ابتدای آذر ماه اقدام به پایش مصرف تمامی سازمان‌ها، ادارات و مراکز دولتی و عمومی، مساجد، حسینیه‌ها و مدارس استان کرد.

سلیمیان اضافه کرد: این طرح برای اجرایی کردن بخش نامه وزارت نفت و دستورالعمل ابلاغی از شرکت ملی گاز ایران صورت پذیرفت.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به انجام بازدید‌های دوره‌ای توسط تیم‌های کارشناسی این شرکت، از رعایت دمای ۱۸ درجه در فضای داخلی و فضا‌های عمومی و سرپوشیده نام برد که در فرآیند بازدید‌ها مورد توجه و تاکید قرار می‌گیرد.

سلیمیان افزود: در صورت مشاهده و رعایت نکردن موارد مندرج در بخش‌نامه، اخطاریه برای اماکن زیر پوشش صادر خواهد شد که بر این اساس، تاکنون به ۲۸۹ سازمان یا اداره اخطار قطع برای کاهش مصرف و تنظیم دمای رفاه در ساختمان داده شده است.

وی از تمامی ادارات، سازمان‌ها و سایر مراکز دولتی و عمومی خواست تا با روشن کردن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از آغاز کار و خاموش کردن آن‌ها یک ساعت قبل از پایان کار، خاموش کردن وسایل گرمایشی در روز‌های تعطیل برای ساختمان‌هایی که سیستم حرارت مرکزی ندارند و همچنین انجام معاینه فنی، تعمیر وسایل گرمایشی و دیگر اقدامات لازم به منظور افزایش بازدهی وسایل گازسوز نظیر نصب سامانه پایش هوشمند موتورخانه‌ها نسبت به صرفه جویی در مصرف گاز اهتمام ورزند.

برچسب ها: شرکت گاز ، گاز طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار