اعلام برنامه‌های ۲۲ بهمن در استان فارس

رئیس شورای تبلیغات اسلامی فارس با اعلام برنامه‌های مراسم راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: این مراسم در بیش از ۱۵۰ نقطه شهری و روستایی استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسین ملک‌مکان گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن شیراز ساعت ۹:۳۰ از چهار راه ۱۵ خرداد به سمت میدان امام حسین (ع)، به سمت پل باغ صفا و به سمت میدان قدس (فلکه گاز) ادامه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

او افزود: در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شیراز، ادارات و سازمان‌های مختلف با برپایی غرفه، دستاورد‌ها و خدمات انقلاب اسلامی در ۴۵ سال گذشته را برای مردم به نمایش می‌گذارند. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اضافه کرد: علاوه بر این در طول مسیر غرفه‌های متعدد سرگرمی برای کودکان و نوجوانان برپا می‌شود؛ بنابراین از عموم مردم دعوت می‌شود تا به صورت خانوادگی در این مراسم حضور یابند.

ملک‌مکان یادآور شد: هرچند مقداری پرچم و پوستر نیز در آغاز و مسیر مراسم راهپیمایی توزیع می‌شود، اما خانواده‌هایی که پرچم ایران در خانه دارند با خود به همراه داشته باشند و تقاضا می‌شود هر شرکت‌کننده با خود یک عکس شهید به همراه بیاورد تا در این مراسم ملی یاد و نام شهدا نیز زنده نگهداشته شود.

او اعلام کرد: سخنران مراسم راهپیمایی مرکز فارس، بهادری جهرمی، سخنگوی دولت است و پیش از سخنرانی نیز گروه سرود هزار و ۳۵۷ نفری در جلو جایگاه به اجرا می‌پردازند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: در صورت مساعد بود شرایط آب و هوایی، مسیر راهپیمایی با استفاده از بالگرد گلباران می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار