استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد؛

بیش از ۳ هزار میلیارد تومان، هزینه طرح‌های نهبندان در دهه فجر

قناعت گفت: مجموع اعتبار هزینه‌های شده برای طرح‌های شهرستان نهبندان در دهه فجر بیش از ۳ هزار میلیارد تومان است.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در جریان حضور در شهرستان نهبندان و در جمع خبرنگاران گفت: در دهه مبارک فجر شاهد افتتاح و کلنگ زنی طرح‌هایی در حوزه اقتصادی و زیرساختی استان بودیم و توفیق شده هر روز در یک شهرستان طرح‌های مهمی را افتتاح و کلنگ زنی کنیم.

او با بیان اینکه در دهه فجر امسال در شهرستان نهبندان طرح‌های خوب و زیر ساختی به مبلغ بیش از ۳ هزار و ۶۸۳ میلیارد تومان داریم، افزود: طرح‌هایی که امروز در نهبندان برنامه ریزی شده، افتتاح ۱۴ کیلومتر روکش آسفالت محور نهبندان - سربیشه با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به نمایندگی از دیگر طرح‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و افتتاح زمین چمن مصنوعی در ۵ روستا با اعتبار بیش از ۵ میلیارد تومان به نمایندگی در روستای اسدآباد بود.

قناعت از آبرسانی به روستای استند نهبندان با اعتباری بیش از ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خبر داد و اظهار کرد: طرح بهسازی و روشنایی شهرک صنعتی نهبندان به نمایندگی از طرح‌های شرکت برق هم در این سفر افتتاح شد.

استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: با حضور قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی از دو شرکت تعاونی بخش کشاورزی نهبندان بازدید به عمل آمد و فرصتی شد تا مدیران شهری و استانی موانع و دغدغه‌های تسهیلاتی خود را بیان کنند.


بیشتر بخوانید


او گفت: مشکلات طرح شرکت شیر و کشتارگاه طیور نهبندان با همراهی قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی رفع خواهد شد.

قناعت با اشاره به باقیمانده طرح دوبانده شدن مسیر ارتباطی نهبندان - بیرجند به طول ۹۵ کیلومتر، گفت: ۵ کیلومتر این مسیر آماده افتتاح و ۶ کیلومتر دیگر در حال آسفالت است که برای باقی مسیر این مهم پیگیری انجام می‌شود.

استاندار با تأکید بر اینکه موضوع راه‌ها به جد در دستور کار استان است، گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای محور نهبندان- سربیشه جذب شده تا این طرح سرعت بگیرد.

برچسب ها: دهه فجر ، افتتاح طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار