اختتامیه جشنواره قرآنی خانواده طلاب جامعه المصطفی

اختتامیه مرحله نهایی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی قرآنی خانواده‌های طلاب جامعه المصطفی در مشهد برگزار شد.

 رییس جامعه المصطفی العالمیه خراسان گفت: این مرحله در سه بخش همسران، فرزندان پسر و فرزندان دختر جامعه المصطفی، از روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه به میزبانی نمایندگی جامعه المصطفی خراسان رضوی در سالن همایش‌های مجتمع اقامتی آفتاب ولایت مشهد برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا صالح افزود: در مرحله نهایی این جشنواره، ۱۰۹ نفر شرکت کننده شامل ۴۹ پسر، ۳۸ دختر و ۲۲ نفر از همسران طلاب از ۱۰ ملیت ازجمله آذربایجان، افغانستان، الجزائر، اندونزی، پاکستان، تاجیکستان، عراق، گینه، نیجریه و هندوستان، در رشته‌های اذان، حفظ کل و اجزاء، قرائت تحقیق و ترتیل، قرائت تقلیدی و مناجات‌خوانی به عنوان نفرات برتر از نمایندگی‌های اصفهان، قم و مشهد، در دو نوبت صبح و عصر، با هم رقابت کردند.

وی ادامه داد: مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات با حضور جهار هزار و ۹۲۵ نفر شرکت کننده از ۴۶ ملیت در ۵۴ رشته مقطع، در مقاطع سنی پیش دبستانی تا تحصیلات تکمیلی در نمایندگی‌های قم، مشهد، آشتیان، تبریز و اصفهان برگزار شد.

در پایان این مراسم از نفرات برتر تجلیل و از مجموعه بازی فکری جامعه المصطفی با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، رونمایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.