امام جمعه سنندج:

رفع مشکلات مردم موجب ارتقای امید می شود

ماموستا رستمی گفت: رفع مشکلات مردم موجب ارتقای امید در جامعه و افزایش مشارکت مردم در عرصه‌های سرنوشت‌ساز مانند انتخابات خواهد شد.

 ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج  امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع سنندج، با تبریک دهه مبارک فجر و ۴۵ سالگرد پیروزی انقلاب به ملت ایران، اظهار کرد:  بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران با شرکت در همه پرسی به انقلاب جمهوری اسلامی آری گفتند و همین مشارکت حداکثری پشتوانه اصلی اقتدار این انقلاب الهی بوده است.

وی گفت: دشمنی علیه ما در طول این ۴۵ سال هرگز تمامی نداشته و ادامه دارد، اما وحدت ملت و رهبری داهیانه امامین این انقلاب دلیل اصلی پیروزی ما در برابر هجمه‌های دشمنان بوده است.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: اگر به واسطه حضور همه ملت ایران در هر لباس و جایگاه در هشت سال دفاع مقدس نبود ما نمی‌توانستیم با دست خالی در برابر دشمن تا دندان مسلح پیروز شویم.

ارتقای امید در جامعه زمینه‌ساز مشارکت در انتخابات است

ماموستا رستمی در ادامه از کشاورزی به عنوان یکی از محور‌های اصلی اقتصاد در کردستان نام برد و گفت: امروز برخی مناطق استان مانند دهگلان و منطقه لیلاخ یکی از اصلی‌ترین قطب‌های تولید محصولات کشاورزی است که امیدواریم مسئولان نگاه ویژه‌ای به این منطقه داشته باشند.

ماموستا رستمی اضافه کرد: از مسئولان انتظار هست در راستای تامین بازار برای عرضه محصول سیب‌زمینی کشاورزان منطقه لیلاخ که متاسفانه با مشکل مواجه شده‌اند، اقدامات لازم را انجام دهند.

وی تصریح کرد: امروز باید با برنامه‌ریزی مناسب در راستای رفع مشکلات مردم تلاش کرد این کار موجب ارتقای امید در جامعه و افزایش مشارکت مردم در عرصه‌های سرنوشت‌ساز مانند انتخابات خواهد شد.

ماموستا رستمی در بخش دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک عید معبث و معراج پیامبر مکرم اسلام عنوان کرد: جشن‌های معراج مایه رحمت و برکت برای مسلمانان است و از این رو اهمیت زیادی بین مردم کردستان دارد.

وی عدالت و مساوات را از درس‌های پیامبر اکرم (ص) عنوان کرد و گفت: مردم کردستان در راه دین پیامبر و دین پروردگار ارادت ویژه‌ای دارند و با جمع‌های مردمی جشن‌های معنوی را برگزار می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.