افتتاح اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرخ شهر

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرخ شهر راه اندازی شد.

پیام احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت تقویت ساختار نیروی انسانی این اداره به ویژه در ادارات و نمایندگی‌های شهرستانی، گفت: تا ساماندهی این موضوع و برقراری تناسب بین جمعیت و ظرفیت شهرستان‌ها با ساختار اداری موجود، همچنان کمک و همراهی اهالی فرهنگ و هنر راهگشا است.

وی با بیان افتتاح اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرخ شهر افزود: پیگیری‌ها برای تقویت ساختار و نیروی انسانی این اداره کل به ویژه در شهرستان‌ها در حال پیگیری است.


بیشتر بخوانید


احمدی با بیان اینکه در سه شهرستان بن، سامان و کیار همچنان نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی مستقر است و اداره‌ای به این نام فعال نیست، اضافه کرد: در شهرستان‌های جدید مانند فرخ شهر، فلارد و خانمیرزا تلاش می‌شود تا زمان بهبود ساختار اداری، امور فرهنگی و هنری با ابلاغ و حضور نماینده این اداره کل پیش برود.

با ابلاغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، علی امینی مسئولیت دفتر این اداره در شهرستان فرخ شهر را برعهده گرفت.

لارم به ذکر است: شهرستان فرخ‌شهر به عنوان دوازدهمین شهرستان استان با محوریت دو بخش مرکزی به مرکزیت شهر فرخ‌شهر از ترکیب دهستان قهفرخ به مرکزیت روستای خیرآباد و بخش دستگرد از ترکیب دو دهستان دستگرد و سورک در تاریخ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ از شهرستان شهرکرد جدا و مستقل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار