واژگونی شناور مسافری در مسیر جزیره هرمز / ۱۱ مسافر نجات یافتند

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از نجات ۱۱ سرنشین شناور مسافری در مسیر جزیره هرمز پس از واژگونی خبر داد.

اسماعیل مکی زاده معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: یک فروند شناور غیرمجاز شب گذشته ۲۴ بهمن‌ماه بدون توجه به هشدار‌های هواشناسی، جزیره هرمز را به مقصد بندرعباس ترک کرده بود که به دلیل اتمام سوخت با یک فروند لندینگ‌کرافت در مسیر برخورد کرد و پس از واژگونی غرق شد.

وی افزود: همه ۱۱ سرنشین این شناور غیرمجاز با اقدام به موقع مرکز جستجو و نجات دریایی استان نجات یافتند.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان بیان کرد: با اعزام ۲ فروند شناور ناجی از بندرعباس و قشم تمامی ۱۱ نفر از سرنشینان این شناور غیرمجاز نجات یافته و در سلامت کامل به محل امن منتقل شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
جه خوب که تمام مسافران نجات یافتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
شناور غیر مجاز !!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
پدرام
۱۲:۵۷ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
بله - شناور غیر مجاز - منظور از غیر مجاز شناور های کوچکی هستن که بصورت غیر قانونی مسافرین رو جا به جا میکنن - بدون توجه به تاریکی شب یا وضعیت جوی و دریا - حتی مسافت کوتاه جزیره هرمز رو سوخت تموم کرده یعنی به سوخت خودش هم توجه نکرده - شناور های شخصی و کوچیک که معمولا برای تفریح و یا صیادی های جزئی استفاده میشن و عموما برای جا ب جایی مسافر نیستن - درواقع سال هاست که دیگه اجازه جا ب جایی مسافر رو ندارن