مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی مطرح کرد؛

وجود ۳۳ هزار خانواده شهید و ایثارگر در استان

نوفرستی از وجود ۳۳ هزار خانواده شهید، جانباز و ایثارگر در خراسان جنوبی خبر داد.

نوفرستی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: ۴ هزار جانباز در خراسان جنوبی وجود دارند و امور مربوط به بهداشت و درمان، اشتغال، مسکن، فرزندان شهدا، ایثارگران و جانبازان در این مجموعه دنبال می‌شود.

او با اشاره به وجود ستاد امور ایثارگران در همه دانشگاه‌ها افزود: ۳۳ هزار خانواده شهید و ایثارگر در استان داریم که این خانواده‌ها صاحبان اصلی این انقلاب هستند.

نوفرستی اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی مشاور امور ایثارگران دارند و خانواده‌های شهدا و ایثارگران برای پیگیری امور خود به این مشاوران مراجعه کنند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با بیان اینکه تسهیلات قرض الحسنه برای اشتغال و خود اشتغالی امسال به نحو احسن ارائه شده است، بیان کرد: هم اکنون نیز می‌توانند افراد نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

او گفت: امسال قریب به هزار نفر تبدیل وضعیت استخدامی شده اند.

نوفرستی تصریح کرد: دسته‌ای از جانبازان تحت پوشش بیمه نیرو‌های مسلح هستند و دسته‌ای نیز تحت پوشش بیمه دی هستند و اگر مدرکی در حوزه درمان خود دارند، می‌توانند به پزشکان معالج طرف قرارداد مراجعه کنند و در خصوص درمان خود اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.