خراسان شمالی میزبان چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم

نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان نمایشگاه قرآن کریم در مصلی بجنورد برپا می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی و رئیس شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی در در جلسه شورای هماهنگی توسعه و گسترش فعالیت‌های قرآنی گفت: برای برپایی باشکوه‌تر چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم در استان همکاری و همیاری دستگاه‌ها ضرورت دارد.
 

حجت الاسلام والمسلمین نوری افزود: این نمایشگاه همزمان با دومین روز ماه مبارک رمضان آغاز و تا یازدهم ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت. 

او از دانشکده علوم قرآن خواست تا با بهره گیری از ظرفیت سخنران‌ها حداقل در ۵ مسجد استان در ماه مبارک رمضان در مقوله تفسیر گام بردارد. 

رئیس شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی خراسان شمالی هم چنین بر برگزاری کرسی‌های تفسیر در مساجد اصلی شهر بجنورد هم تاکید کرد و افزود: با تحقق این امر، می‌توان بخشی از تکالیف مربوط به قرآن را انجام داد.
 

امام جمعه بجنورد هم چنین در خصوص پرداخت تعهدات دستگاه‌ها و صنایع استان در خصوص چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم به اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اعلام آمادگی کرد تا در صورت نیاز جلساتی برگزار تا بر تحقق کامل جایزه‌هایی که در دل مسابقات قرآن از قبیل سفر به کربلای معلی و... وعده داده شده بود، تحقق صورت پذیرد. 

تقی صادقی سرپرست کانون مساجد استان هم با اشاره به ظرفیت ایجاد شده در کانون‌های مساجد و معرفی ۵۰ مسجد به عنوان پایگاه قرآن کریم از اعضای حاضر خواست تا از ظرفیت این پایگاه‌های قرآنی نیز در ماه مبارک رمضان استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.