بیش از هفت هزار حامی ایتام در زنجان جذب شد

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود طی سال جاری هفت هزار و ۶۹۳ حامی در این استان جذب شده‌اند.

روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه طرح اکرام ایتام یکی از قدیمی‌ترین طرح‌های اجرایی توسط کمیته امداد است، گفت: در حال حاضر چهار هزار و ۸۹۰ یتیم در قالب این طرح تحت پوشش کمیته امداد هستند.

وی اظهار داشت: تعداد حامیان طرح اکرام ایتام در استان زنجان ۳۲ هزار و ۷۳۴ نفر بوده که امسال نیز در قالب این طرح هفت هزار و ۶۹۳ حامی جذب شدند.

صالحی با بیان اینکه تعداد حامیان خارج از کشور ۶۱ نفر و تعداد ایتام تخصیص داده شده در قالب آن ۳۰۷ نفر است، یادآور شد: درآمد حامیان خارج از کشور در سال جاری ۶ میلیارد و ۴۲۶ میلیون ریال بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح ملی و خداپسندانه خیرین به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهانه حداقل ۱۰۰ هزار ریال متقبل می شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: مردم نیک اندیش زنجان می توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴، مراجعه به سایت ekram.emdad.ir ، تماس با تلفن گویای ۳۳۱۱۶ و ستاد اکرام ایتام به شماره ۳۳۷۸۶۶۰۲ به صورت غیر حضوری یا از طریق مراجعه به دفاتر ۱۴ گانه این نهاد و مراکز نیکوکاری سراسر استان حمایت مادی و معنوی از فرزندان تحت حمایت این نهاد را عهده دار شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.