مشارکت حداکثری در انتخابات قدرت ملی را افزایش می‌دهد

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در این دوره از انتخابات گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات قدرت ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی را افزایش می‌دهد.

غلامعلی حیدری در نشست قرارگاه جهاد تبیین با اشاره به اینکه با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و همراهی مردم بصیر، امروز فضای خوبی در کشور شکل گرفته است، اظهار داشت: آرامش خوبی در کشور وجود دارد که موجب وحدت کشور شده است.

به گفته وی، با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب از ابتدای سالجاری در خصوص ویژگی و حضور گسترده در انتخابات، هم‌اکنون فضای خوبی در کشور شکل گرفته است.

وی به تلاش همه خدمتگزاران و دولت سیزدهم در سطح کشور اشاره کرد و گفت: رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت ۲ بار به چهارمحال و بختیاری سفر کردند و مصوبات خوبی برای استان داشتند که با اجرایی شدن این مصوبات در سطح استان، باعث امیدآفرینی شده است.

حیدری به اتمام برخی طرح‌های نیمه‌تمام در این دولت اشاره کرد و گفت: با تکمیل این طرح‌ها امیدآفرینی در بین مردم شکل گرفته است و مردم نیز با مشارکت حداکثری در این انتخابات پاسخ این همه تلاش دولت و تدابیر رهبر معظم انقلاب را خواهند داد تا توطئه دشمنان انقلاب اسلامی دوباره نقش برآب شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه دشمنان نظام آرام ننشسته‌اند، گفت: دشمن از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بسیار عصبانی است و به دنبال کمرنگ کردن حضور و مشارکت مردم در انتخابات است.

وی اظهار داشت: حرکتی که دشمن در چند روز اخیر انجام داد و با استفاده از مهره‌های صهیونیستی به دنبال این بود که شریان گاز را به خطر بیندازند و در قسمتی از خط انتقال سراسری گاز در استان اقدامات خرابکارانه داشت، تا به خیال خام خودشان از حضور پرشور مردم در انتخابات جلوگیری کند.

حیدری افزود: دشمن کینه‌توز در این اقدام خود نشان داد که به پیر و جوان رحم نمی‌کند و با قطع شریان گاز، به دنبال ایجاد خلل در گازرسانی به همه بخش‌ها از جمله خانه‌ها، بیمارستان‌ها و کارخانه‌ها بود.

به گفته وی، مردم با بصیرت خود، توطئه‌های دشمن را می‌شناسند و همیشه در صحنه حضور دارند و در پی این اقدام خرابکارانه دشمن نیز، نیرو‌های خدمات‌رسانی با آمادگی کامل در کمترین زمان ممکن، مشکل را رفع کردند و اجازه ندادند اختلالی ایجاد شود.

وی به ظرفیت بسیج و سپاه برای تاثیرگذاری و تشویق مردم برای حضور در انتخابات اشاره کرد و گفت: برگزاری جلسات در لایه‌های مختلف در سطح استان با مشارکت اقشار مردم و ائمه جمعه و جماعت یک ظرفیت برای افزایش مشارکت در انتخابات است.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون فضای انتخاباتی در سطح استان مهیا شده و امید است با افزایش مشارکت در انتخابات بتوان تاثیرات داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی را افزایش داد.

وی اظهار داشت: تاثیرات داخلی افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات، باعث افزایش مقبولیت نظام و پیوند بین مردم و حاکمیت و رونق و بهبود وضعیت اقتصادی، مسکن، اشتغال و تولید در کشور خواهد شد.

حیدری افزود: انتخابات لیله‌القدر نظام است و در این روز، سرنوشت کشور رقم خورده می‌شود و حضور حداکثری در این انتخابات امنیت داخلی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و دفاعی را به دنبال دارد و آن را ارتقاء می‌دهد و دشمن را ناامید و معاندان را در جهت رسیدن به اهداف شوم تحقیر می‌کنند.

وی تاکید کرد: تاثیرات منطقه‌ای مشارکت حداکثری، موجب تقویت روحیه مقاومت و پیروزی محور مقاومت می‌شود و جایگاه کشور را در منطقه تثبیت می‌کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه به تاثیرات بین‌المللی حضور حداکثری در انتخابات اشاره کرد و گفت: حضور حداکثری نشان از مقاومت ملت ایران در مقابل فضاسازی رسانه‌های دشمنان است، در حالی که تمام دشمنان نظام بسیج شده‌اند با فضاسازی، انتخابات را مخدوش و یا حضور مردم را کمرنگ کنند، در حالی که حضور حداکثری مردم در انتخابات این دسیسه دشمن را نیز برملا می‌کند.

وی افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات قدرت سیاسی جمهوری اسلامی ایران را برای جذب سرمایه‌گذای خارجی و رونق اقتصادی در بر خواهد داشت.


بیشتر بخوانید


حیدری به نقش و جایگاه رای اولی‌ها اشاره کرد و گفت: برگزاری جشن رای اولی‌ها برنامه‌های تشویقی و تبیینی یک گام برای افزایش مشاکت این قشر در انتخابات است.

وی بر استفاده از فضای اعیاد شعبانیه ونیمه شعبان برای افزایش حضور مردم در انتخابات تاکید کرد.

برچسب ها: استاندار ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار