افزایش ۳۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در مسیر بی. آر. تی تبریز

رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی از افزایش ۳۰ درصدی تصادفات منجر به فوت مسافران و عابران پیاده در مسیر بی آر تی تبریز خبر داد.

سرهنگ قنبرزاده گفت: بی توجهی به هشدار‌های ترافیکی و نقاط کور اتوبوس‌ها باعث شده تعداد تصادفات فوتی در مسیر بی. آر. تی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش داشته باشد.

وی ادامه داد: دیده نشدن عابران از سوی سایر رانندگان هنگامی که عابران پیاده هنگام عبور از عرض معبر از جلوی اتوبوس تردد می‌کنند و بی احتیاطی در این خصوص موجب تصادفات عدیده‌ای می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان آذربایجان شرقی ادامه داد: توقف مسافران در سطح سواره رو، مانع دید عابران و مسافران توسط رانندگان اتوبوس و منجر به برخورد اتوبوس با آن‌ها می‌شود.

سرهنگ قنبرزاده خاطرنشان کرد: ایزوله نبودن مسیر بی. آر. تی باعث ورود موتورسیکلت سواران و سایر رانندگان به این مسیر ویژه شده و ایمنی عابران و مسافران را به خطر انداخته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
مسیر بی ار تی اصلا استاندارد نیست و هم ترافیک میاره و هم تصادف و همینطور چهره شهر رو بینهایت زشت کرده الخصوص زیبایی خیابان امام و درختان و جویهاش که همیشه پرآب و آواز پرنده داشت از بین رفته... حتی هویت مغازه های با کلاس نابود شده و به مغازه های بی نهایت زشت تبدیل شده
آخرین اخبار