تجلیل از برترین‌های ایده آرای ملی سلامت دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

برترین‌های نخستین ایده آرای ملی سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با شرکت بیش از ۱۲۰ دانشجو و صاحب ایده معرفی شدند.

دبیر علمی نخستین ایده آرای ملی سلامت دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: ۵۰ ایده به دبیرخانه ایده آرای ملی سلامت این دانشگاه ارسال شد و پس از ارزیابی و داوری اولیه ایده‌ها به صورت الکترونیک از سوی هشت داور از داخل و خارج دانشگاه ۱۵ ایده به مرحله مسابقه راه یافت و از این بین سه ایده برتر انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت.

روح‌الله یداللهی افزود: در این ایده آرا، یاسر رحیمیان از دانشگاه آزاد شهرکرد با ایده ساخت و تولید داروی ضد انگل دامی با منشأ گیاهی موفق شد عنوان ایده برتر را به خود اختصاص داد.

دبیر علمی ایده آرای سلامت گفت: همچنین محمد نشاط‌پور اصفهانی با ایده سامانه ارزیابی، اختلال هوشی و صرع با استفاده از پردازش سیگنال EEG، تحلیل و حامد اقبالی با ایده تولید آنتی بادی زرده تخم مرغ اختصاصی علیه ویروس سرماخوردگی از دانشگاه آزاد شهرکرد به ترتیب مقام‌های دوم و سوم نخستین ایده آرای ملی سلامت دانشگاه آزاد شهرکرد را از آن خود کردند.

وی آموزش بهداشت، بهداشت و اپیدمیولوژی، بهداشت محیط، تشخیص و درمان بیماریها، هوش مصنوعی درسلامت و بهداشت، سلامت الکترونیک، مهندسی پزشکی و بهداشت، سلامت دهان و دندان، بهداشت روان، بهداشت دام و انسان، تجهیزات سلامت و محیط زیست و بهداشت را از مهمترین محور‌های نخستین ایده آرای ملی سلامت در دانشگاه آزاد شهرکرد عنوان کرد.


بیشتر بخوانید


یداللهی اظهار داشت: مسابقه ایده‌آرا به منظور استفاده از ایده‌های نوآورانه و فناورانه و با رویکرد کارآفرینی در راستای زمینه سازی برای تحقق دانشگاه کارآفرین و با هدف ترویج ایده پروری و هدایت ایده‌های خلاق و نوآور برای تولید ثروت و ایجاد اشتغال مولد، برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.