فهرست نهایی نامزد‌های انتخابات مجلس در قزوین فردا اعلام می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: فردا دوم اسفند فهرست نهایی نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام خواهد شد.

عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در مراسم معارفه فرماندار جدید قزوین گفت: مجموعا ۲۵ هزار نفر مجری برگزاری انتخابات خواهند بود.

وی افزود: برای برگزاری انتخابات هزار و ۹۶ شعبه اخذ رای در استان در نظر گرفته شده است.

فرماندار قزوین با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات گفت: تیر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در ضربه زدن به انتخابات با درایت مقام معظم رهبری و همچنین بصیرت ملت ایران به سنگ خورده است و قطعا انتخابات با شور و حرارت برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار عدالت تبلیغاتی را یکی از اقدامات مسئولان برای برگزاری انتخابات برشمرد و گفت: ایجاد ۳ شبکه تلویزیونی ویژه تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی از شاخص‌ترین اقدامات استان در این زمینه است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین هم گفت: مسئولیت ها، میدان مسابقه برای مسئولان است و وظیفه هر مسئولی تحکیم پایه‌های انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین،  اقامه نماز و اشاعه فرهنگ نماز را از دیگر رسالت‌های مسئولان برشمرد و گفت: در جامعه‌ای که فرهنگ دینداری و نماز ترویج پیدا کند فساد جایگاهی ندارد.

امام جمعه قزوین در ادامه تامین امنیت و آسایش مردم و همچنین معیشت آن‌ها را از دیگر مسئولیت‌های مهم هر مسئولی عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه بیان کرد:رشد و پیشرفت در عرصه‌های مختلف از مهمترین رسالت‌های تمام مسئولان است که به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد پیشرفت‌ها و دستاورد‌های خوبی در این زمینه هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به موضوع انتخابات از خدمات و فعالیت‌های ارزشمند مسئولان برگزاری انتخابات تقدیر و تشکر کرد.

اسلامی صدر فرماندار سابق قزوین هم در این مراسم گفت: چند روز پیش چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند جمهوری اسلامی را با حضور ملت بزرگ ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن جشن گرفتیم.

وی افزود:ایستادگی در برابر ظلم و جور از شاخص‌ترین خصوصیات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار