اهداء زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر در محلات و دلیجان

مراسم قرعه کشی واگذاری زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر در محلات و دلیجان با حضور مسئولین دو شهرستان وخانواده‌ها در محلات برگزار شد.

مراسم قرعه کشی واگذاری زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر در دو شهرستان محلات و دلیجان برگزار شد و ۲۲۰ خانواده زمین رایگان خود را دریافت کردند.

رئیس مسکن و شهرسازی شهرستان‌های دلیجان و محلات گفت: در ۴ شهر محلات، دلیجان، نراق و نیم ور ۲۲۰ نفر متقاضی برای گرفتن زمین در طرح جوانی جمعیت ثبت نام کردند که به همه متقاضیان واجد شرایط زمین رایگان اهدا شد.

رفیعی افزود: تخصیص زمین رایگان به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر از قوانین حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است و در این راستا اداره کل مسکن و شهرسازی استان مرکزی درشهر نیم ور بصورت متمرکز برای دوشهرستان زمین مرغوبی را درنظر گرفت وپس از تفکیک وآماده سازی به واجدین شرایط اهدا نمود.

بر اساس این قانون، خانوار‌هایی که دارای ۳ فرزند هستند و تاریخ تولد فرزند سوم آن‌ها آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد است ونیز خانوار‌های داری ۴ فرزند زیر ۲۰ سال می‌توانند ۲۰۰ متر زمین رایگان دریافت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
باسلام در خراسان جنوبی بیرجند مراسم انجام شد ولی کسی زمینی راندید جناب معاون وزیر آقای مالکی هم تشریف آوردند ولی نه زمینی ونه آماده سازی وقطعه بندی برای خانواده ها انجام شد ونه واگذاری به خانواده ها از جناب آقای بذرپاش وزیر محترم راه وشهرسازی پیگیری این موضوع را برای استان خواستاریم باتشکر