بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی، در کارگروه استانی مولد سازی دارایی‌های دولت

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: به منظور شناسایی و بررسی مدارک فروش و تهاتر کلیه املاک مازاد، در جلسات هفتگی اقدامات انجام شده از سوی هر دستگاه اجرایی مدعو بررسی می‌شود.

 منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: به منظور شناسایی و بررسی مدارک فروش و تهاتر کلیه املاک مازاد، در جلسات هفتگی اقدامات انجام شده از سوی هر دستگاه اجرایی مدعو بررسی می‌شود.

 منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: همانگونه که مدیران دستگاه‌هایی اجرایی مطلع هستند مولد سازی دارایی دولت در راست‌های سرعت بخشی و ارزش افزایی به اراضی و املاک در اختیار دستگاه‌ها تدوین شده است؛ تا بر اساس اختیارات واگذار شده در آیین نامه‌های اجرایی ابلاغی، بتوانند ضمن تأمین منابع مالی مورد نیاز، هر چه سریعتر پروژه‌های نیمه تمام خود را به اتمام برسانند. 

وی با تأکید بر این مطلب ادامه داد: مسلماً یکی از معیار‌های مهم ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی در جشنوار‌های پیش رو اقدامات و پیگیری‌های منتج به نتیجه آن‌ها در خصوص این مقوله مهم خواهد بود. 

در این جلسه مولد سازی دارایی‌های دولت اقدامات انجام شده توسط سازمان آموزش و پرورش استان، اداره کل راه و شهرسازی استان (حوزه شمال) و اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت که در این راستا تصمیمات لازم اتخاذ شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار