مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی مشهد:

۱۰ نفر در خراسان رضوی دچار مسمومیت با گاز منوکسیدکربن شدند

علیشاهی گفت: چهار حادثه مسمومیت با گاز منوکسیدکربن منجر به مسمومیت ۱۰ نفر در مشهد در شبانه‌روز گذشته شد.

محمد علیشاهی مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۶ نفر از این افراد که در منزل مسکونی شان دچار گازگرفتگی شده بودند به بیمارستان منتقل و چهار نفر دیگر توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی در محل درمان شدند.

وی ادامه داد: حادثه گازگرفتگی در خیابان پیروزی ۳۰ در مشهد ساعت ۲۸ دقیقه بامداد امروز رخ داد که سه نفر دچار مسمومیت با گاز منواکسید کربن شدند که تمامی آنان توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی در محل درمان شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: حادثه گازگرفتگی در روستای پس خوری، واقع در جاده کلاته منار در ۶۰ کیلومتری جاده سرخس- مشهد ساعت ۶ و ۴۷ دقیقه صبح امروز رخ داد که چهار نفر دچار مسمومیت با گاز منواکسید کربن شدند که تمام مسمومان این حادثه توسط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد منتقل شدند.

علیشاهی افزود: حادثه گازگرفتگی در خیابان خواجه ربیع، بهمن چهار در مشهد نیز ساعت هشت و ۲۱ دقیقه صبح امروز رخ داد که ۲ نفر دچار مسمومیت با گاز منواکسید کربن شدند که تمام مسمومان این حادثه نیز توسط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد منتقل شدند.

وی ادامه داد: همچنین ساعت ۲۳ و ۵۶ دقیقه شب گذشته یک حادثه مسمومیت با گاز در خیابان مطهری جنوبی۱۳ در مشهد رخ داد که این حادثه یک مسموم داشت که توسط کارشناسان فوریت پزشکی اورژانس به صورت سرپایی در محل درمان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار