دروغی که درباره اسرائیل گفته می‌شود + فیلم

کتاب ده دروغ مشهور درباره اسرائیل است که به برخی از این دروغ‌ها اشاره شده است.

کتاب ده دروغ مشهور درباره اسرائیل نوشته ایلان پاپه است و در آن به بررسی ده گزاره مشهور، اما نادرست درباره اسرائیل پرداخته است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نام اشنا
۲۱:۵۸ ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
رژیم صهیونیستی حاکم بر اسرائیل رژیمی است ابله و دروغگو و جنایتکار که همه دنیا بر این نکته واقف اند و خود این رژیم این را به جهانیان ثابت کرده. این رژیم پادگانی خبیث از یک سو جنگی را علیه ملت فلسطین راه انداخته و بی رحمانه این ملت مظلوم را قتل عام میکند از سوی دیگر این رژیم جنایتکار مدعی هلوکاست در جنگ جهانی دوم است. بایستی دوباره تمام دلایل و شواهد موجود برای شروع جنگ جهانی دوم را توسط المانها با دقت مرور کنیم شاید به این نتیجه برسیم که المانهای نازی نژاد پرست برای اینکه نیم میلیون یهودی موجود در المان را از کشور المان بیرون کنند با صهیونیستها موجود در المان یک معاهده امضا میکنند تا به تدریج یهودی های آلمان را به قفقاز و فلسطین و جا های دیکر منتقل کنند. و صهیونیستها ها هم پس از پایان جنگ و شکست المان نازی با کمک و همدستی انگلیس کشور در سال 1948 سه سال پس از جنگ جهانی دوم و انتقال یهودیان توسط نازی ها به قفقاز و فلسطین کشور یهودی را در فلسطین تاسیس میکنند. خلاصه اینکه صهیونیستها با کمک المان و شخص هیتلر یهودی ها را در فلسطین اسکان میدهند و با کمک انگلیس برایشان کشور تاسیس میکنند. هلوکاست به مفهوم مورد نظر صهیونیستهای رذل و دروغگو و جنایتکار اصلا واقعیت نداشته و ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
دیگه به هر حال هر دو طرف تلاش میکنن تاریخ رو به نفع خودشون تحریف کنند
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۵:۱۲ ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
اما عثمانی چنان ظلمی به ملت های مسلمان کرد که مسلمین در برابر حمله صلیبیون نه تنها از خود عکس العملی نشان ندادن بلکه با سکوت همراه با رضایت زمینه را برای سقوط عثمانی و تجزیه امپراطوریش را بوجود اوردن
آخرین اخبار