تشکیل ۲۸ پرونده تخلف انتخاباتی در استان کرمانشاه

دادستان کرمانشاه از تشکیل ۲۸ پرونده تخلف انتخاباتی در استان خبر داد و گفت : از این تعداد شش پرونده مربوط به تخلفات انتخاباتی مدیران است.

حمیدرضا کریمی، دادستان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، با اشاره به فاصله اندک باقی مانده تا زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، گفت : از چند ماه پیش مجموعه مدیران ارشد و دستگاه‌های اجرایی استان با تلاش زیادی مقدمات لازم را برای برگزاری انتخابات باشکوه در استان فراهم کرده اند. 

وی افزود: طی این مدت فرایند‌های انتخابات به خوبی در استان طی شده و در یک هفته اخیر هم که تبلیغات کاندیدا‌ها آغاز شده، فضای پرشور و نشاطی را در استان شاهد بوده ایم. 

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: طبق رصد‌های صورت گرفته بسیاری از کاندیدا‌ها و ستاد‌های انتخاباتی در یک فضای آرام و بدور از تنش به تبلیغ پرداختند که جای قدردانی دارد. 

وی به برخی از تخلفات انتخاباتی در این ایام هم اشاره کرد و گفت: متاسفانه طی این مدت ۲۸ پرونده تخلف انتخاباتی در دادسرای کرمانشاه تشکیل شد که ۶ فقره آن مربوط به مدیران دستگاه‌های اجرایی بوده است. 

کریمی خاطرنشان کرد: از این تعداد چند پرونده به دلیل تخلف انتخاباتی کاندیدا‌ها بوده و ۱۳ پرونده هم مربوط به تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی است. 

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه کاندیدا‌ها تنها تا ساعت ۸ صبح فردا (۱۰ اسفند) فرصت تبلیغ دارند، اعلام کرد: از ساعت ۸ صبح فردا تبلیغات کاندیدا‌ها ممنوع است و هیچ کاندیدایی حق تبلیغات ندارد. 

وی از فراهم بودن بستر‌ها برای برگزاری یک انتخابات امن، پرشور و رقابتی در کرمانشاه خبر داد و گفت: مردم ما بار دیگر با حضور حداکثری در انتخابات تمام توطئه‌های دشمنان را نقش برآب می‌کنند و در تعیین سرنوشت خود نقش آفرین خواهند بود. 

کریمی با دعوت از مردم کرمانشاه برای حضور در پای صندوق‌های رای، اظهار کرد: مردم شهید پرور کرمانشاه همواره در طول سال‌های گذشته ثابت کرده اند که پای آرمان‌های این انقلاب، شهدا و امام شهدا ایستاده اند و این بار هم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای خاری در چشم دشمنان خواهند شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار