فراهم شدن شور و نشاط انتخاباتی در سراسر استان بوشهر

استاندار بوشهر از فراهم شدن شور و نشاط انتخاباتی در سراسر استان خبر داد و گفت: در این راستا اقشار مختلف مردم، گروه‌های اجتماعی، سیاسی، مذهبی، فرهنگی و اقتصادی برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند.

احمد محمدی زاده در جمع خبرنگاران در بوشهر از آمادگی بالا برای برگزاری انتخابات در نقاط مختلف استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: در این راستا آخرین بررسی‌ها برای کنترل آمادگی‌ها در ۱۰ شهرستان استان بوشهر انجام شد و گزارش فرمانداران و مجریان انتخابات حکایت از فراهم شدن زیرساخت‌های لازم در شهرستان‌های استان است.

وی از استقرار صندوق‌های اخذ رأی در تمام نقاط استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در این راستا تعرفه‌های انتخاباتی ۴ حوزه انتخابیه استان بوشهر و دستگاه‌های تشخیص هویت در اختیار فرمانداران و بخشداران استان بوشهر قرار گرفته شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه بر اساس برنامه زمانبندی شده تعرفه و دستگاه‌های تشخیص هویت در اختیار مجریان انتخابات در شعب اخذ رأی قرار می‌گیرد تصریح کرد: در یک تلاش جمعی با مشارکت مردم، مسئولان و کاندیدا‌های انتخاباتی یک شور و نشاط انتخاباتی در سراسر استان بوشهر شاهد هستیم.

محمدی‌زاده اضافه کرد: در این راستا اقشار مختلف مردم، گروه‌های اجتماعی، سیاسی، مذهبی، فرهنگی و اقتصادی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با قدردانی از مردم فهیم و انقلابی استان بوشهر از بابت آمادگی‌ها و تلاش‌های آنان برای زمینه‌سازی مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند تصریح کرد: این سرزمین، انقلاب، نظام و میهن اسلامی و شهدای گرانقدر متعلق به همه مردم است و در این راستا از همه افراد با هر سلیقه، طرز فکر و نگاه که دارند در صحنه انتخابات حضور داشته باشند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه همه دوست دارند سرزمین آباد و مردم در امنیت قرار داشته باشند اضافه کرد: انتخابات حریم امنیتی نظام و کشور را توسعه و گسترش می‌دهد و قوی و دشمنان انقلاب و نظام اسلامی از این اینکه قصد تعرض به این سرزمین داشته باشند مأیوس می‌کند.

محمدی‌زاده، دشمنان نظام اسلامی ایران را آمریکا، اسرائیل غاصب و جنایتکار، منافقین کوردل و مزدوران آن‌ها در خارج از کشور دانست و بیان کرد: این دشمنان که بی رحم و خبیث هستند دنبال ناامنی در ایران اسلامی هستند تا در این سرزمین اتفاقات ناگوار همانند حادثه کرمان رخ دهد.

وی با اشاره به جنایت رژیم اشغال‌گر قدس در غزه گفت: تاکنون کودک‌کشان صهیونیستی یک‌میلیون و ۲۰۰ نفر مردم فلسطین را آواره کرده‌اند و امروز آمار شهدای فلسطینی به بالای ۳۰ هزار نفر و مجروحان به بالای ۷۵ هزار نفر رسیده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه همه مردم فلسطین در غزه آواره شده‌اند اضافه کرد: مدارس، واحد‌های مسکونی، مراکز درمانی، خیابان‌ها و شهر‌های فلسطین از بین رفته است دشمنان اسلام دوست دارند چنین حوادثی در ایران اسلامی رخ بدهد.

محمدی‌زاده افزود: هر فردی دوستدار نظام اسلامی، امام راحل، شهدای گرانقدر و سرزمین ایران و مردم است باید در انتخابات شرکت کند، همه متعلق به این سرزمین با ۲۲۰ هزار شهید هستیم که شهدا جان خودشان را برای حفظ آن تقدیم کرده‌اند و ما مدیون آن خون‌ها و رشادت رزمندگان هستیم.

وی اضافه کرد: از همه آحاد مردم دعوت می‌شود یکپارچه در پای صندوق‌های اخذ رأی حضور داشته باشند و به کاندیدای مورد نظر خود رأی دهید.

استاندار بوشهر بیان کرد: از کاندیدا‌های انتخابات در استان بوشهر که در دوره تبلیغات با تدبیر و عقل رفتار کردند و اقدام به تخریب دیگران نکردند و در یک فضای صمیمانه به ارائه برنامه‌های خود پرداختند و با تشدید شور و نشاط انتخاباتی قدردانی می‌شود.

محمدی‌زاده اضافه کرد: آنچه مردم رأی دهند همان ملاک و میزان است و ما مسئول حفظ و صیانت از آرای ملت هستیم و به این عهد و پیمان و وظیفه قانونی خود پایبند خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.