استاندار ایلام:

ایلام مهیای انتخاباتی باشکوه و پُرشور است

استاندار ایلام گفت: مردم سلحشور و ولایت‌مدار این استان، فردا یازدهم اسفند با حضور و مشارکت حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی خالق حماسه‌ای دیگر خواهند شد.

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در جریان بازدید از فرمانداری ایلام و مرکز حوزه انتخابیه شمال استان، اظهار کرد: امروز در جریان این بازدید شاهد تلاش عوامل برگزاری و هیات اجرایی انتخابات هستیم که در این محل، صندوق آرا، تعرفه و دستگاه‌های احراز هویت را توزیع خواهند کرد.

وی بیان کرد: با انسجام و هماهنگی همه عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات، هیچ‌گونه مشکلی برای برگزاری انتخابات فردا نخواهیم داشت و استان ایلام مهیای انتخاباتی باشکوه و پُرشور است.

استاندار ایلام مطرح کرد: فردا مردم سلحشور و ولایتمدار ایلام، خالق حماسه‌ای دیگر خواهند شد و بار دیگر به صورت پُرشور در پای صندوق‌های رای حضور خواهند یافت.

وی اظهار کرد: مردم با شُور و شُعور در این انتخابات حضور خواهند شد و حماسه‌ای دیگر را خلق می‌کنند که گویای بلوغ سیاسی مردم است.

وی اضافه کرد: انتخابات یک اصل بسیار مهم است که مردم استان ایلام فردا با حضور پرشور خود در انتخابات، بلوغ سیاسی و ولایت‌مداری خود را به رخ جهانیان خواهند کشاند.

استاندار ایلام با بیان اینکه استان ایلام آماده برگزاری انتخابات باشکوه است، مطرح کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در استان فراهم شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.