امام جمعه زنجان:‌

مردم زنجان مانند همیشه پیشرو خواهند بود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه در انجام کار خیر باید پیشگام بود، گفت:‌ مردم استان امروز نیز با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای همچون عرصه های دیگر پیشرو خواهند بود.

حجت الاسلام علی خاتمی روز جمعه با حضور در آموزشگاه فنی و حرفه ای قائم زنجان برای دادن رای، گفت:‌ حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق‌های رای به یقین بار دیگر موجب یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

وی با دعوت از آحاد مختلف مردم برای مشارکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی،‌ تاکید کرد: راهی شدن نمایندگان به آرای بالا به مجلس شورای اسلامی موجب اقتدار خانه ملت و منتفع شدن کشور خواهد شد.

استاندار زنجان با بیان اینکه مردم استان امروز حماسه ای دیگر خواهند آفرید، گفت:‌ زنجانی ها همیشه همگام و همراه با نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند.

محسن افشارچی اظهار داشت: امروز نیز شرکت در انتخابات نشانه حمایت و پشتیبانی مردم از این نظام مقدس است و در پایان این انتخابات اتفاق مهم و بزرگی در سراسر کشور و استان زنجان رقم زده خواهد شد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمن دوره مجلس خبرگان رهبری در یک هزار و ۴۳۸ نقطه - محل در استان زنجان در قالب ۷۷۲ شعبه ثابت و سیار انجام می‌شود.

در مجموع حدود ۱۱ هزار نفر از استان زنجان در امر برگزاری انتخابات به‌عنوان مجریان و عوامل نظارتی و حفاظتی در شعب نقش آفرینی می کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.