مشارکت در انتخابات تبلور جمهوریت نظام است

مدیر حوزه علمیه استان اردبیل گفت: مشارکت بالا در انتخابات سبب تبلور جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام مهدی نوروزی با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات، اظهار کرد: نوع نظام ما جمهوری اسلامی است که از دو بخش جمهوریت و اسلامیت تشکیل شده است و جمهوریت یعنی مشارکت مردم که هرچقدر مشارکت مردم در این خصوص بالاتر باشد جمهوریت نیز تبلور بیشتری می‌یابد.

او افزود: مشارکت بالا در انتخابات به عنوان پشتوانه نظام در عرصه‌های ملی و بین‌المللی است که سبب ارتقای جایگاه کشورمان در جهان می‌شود و در پی آن قدرت تصمیم‌گیری در مذاکرات بین‌المللی افزایش می‌یابد.

حجت الاسلام نوروزی ادامه داد: در شرایط حساس کنونی مردم همیشه در صحنه و انقلابی استان اردبیل با درک عمیق از موضوع نیاز است در پای صندوق‌های رای حاضر شده و باری دیگر نشان‌دهند پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

مدیر حوزه علمیه استان اردبیل با تأکید بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات، تصریح کرد: مقام معظم رهبری به تنهایی وارد میدان شده‌اند و در هر لحظه و زمان که سخنرانی می‌کنند، حتی در دیدار با نیروی هوایی هم در مورد مشارکت حداکثری حرف می‌زنند و می‌فرمایند که همه باید در انتخابات شرکت کنند.

اودر خصوص انتخاب اصلح، عنوان کرد: ضروری است مردم تمام جوانب مرتبط با انتخاب خود را بسنجند و بررسی‌های لازم افرادی را انتخاب کنند که دارای توان علمی و عملی کافی باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوروزی با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان نیز تأکید کرد: باید در انتخاب خودمان دقت کنیم و کمک کنیم تا آن‌هایی که رفتار عاقلانه، عالمانه و دور از احساسات دارند انتخاب شوند و به مجلس خبرگان رهبری فرستاده شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.