برگزاری انتخابات در کمال سلامت و امنیت

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با بیان این‌که برگزاری انتخابات در کمال سلامت و امنیت در جریان است، گفت : تاکنون مشکل قضایی و امنیتی در سطح حوزه‌های انتخابیه و شعب اخذ رای گزارش نشده است.

شهرام کرمی رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران حاضر در محل ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به حضور قابل قبول مردم در این دوره انتخابات گفت : خوشبختانه در بازدید میدانی از سطح شهر و اخبار واصله از سطح شهرستانها، تاکنون مشکل خاصی در جریان برگزاری انتخابات نداشته ایم.

وی با بیان اینکه انتخابات در کمال سلامت و امنیت در حال برگزاری است، گفت: تاکنون مشکل قضایی و امنیتی در سطح حوزه‌های انتخابیه و شعب اخذ رای گزارش نشده است.

کرمی خاطرنشان کرد: در برخی شهرستان‌ها از جمله اسلام آبادغرب گزارش‌هایی از درگیری میان طرفداران کاندیدا‌ها گزارش شده و تعدادی نیز دستگیر شده اند.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه تعدادی هم در زمینه تخلفات انتخاباتی دستگیر شده اند، گفت: برخی از افراد به اتهام خرید و فروش رای دستگیر شده‌اند، اما برای اثبات جرم این افراد مستنداتی لازم است که ضابطین ما درحال بررسی آن هستند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار